op 30-05-2023 11:29 AM - laatst bewerkt op 19-06-2023 09:06 AM door MartijnK
Ik ben enkele maanden in het bezit van een Galaxy A14. Sinds enkele weken krijg ik geen melding meer wanneer er een email binnenkomt. Mijn leverancier, Phone House, geeft aan dat de oorzaak bij Samsung ligt. Er zou een update van Samsung moet komen om het probleem op te lossen. Kunnen jullie mij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 12-06-2023 11:48 AM
Ook met de Samsung Mail-app krijg je meldingen bij binnenkomende e-mails. Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
op 31-05-2023 03:02 PM
op 31-05-2023 03:36 PM
Hi @HG4, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Welke app gebruik voor je e-mail? Komen er wel e-mails binnen? Heb je het e-mailaccount ook al eens opnieuw ingesteld op je telefoon?
Groeten,
Martijn
op 07-06-2023 10:34 AM
Ik heb gmail eerst geüpdatet. Toen dit geen resultaat opleverde heb ik gmail verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas blijven er mails binnenkomen zonder meldingen.
op 07-06-2023 04:22 PM
op 12-06-2023 11:46 AM
Dit heb ik eerder geantwoord. Als noodoplossing heb ik TypeApp geïnstalleerd. Nu komen mail met melding binnen. Ik ga nog een outlook mailadres maken.
op 12-06-2023 11:48 AM
Ook met de Samsung Mail-app krijg je meldingen bij binnenkomende e-mails. Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
op 14-07-2023 11:23 AM
Ik kreeg een korte tijd weer een melding bij binnenkomst van een mail. Nadat er geen meldingen meer kwamen heb ik telefonisch contact gehad met een dame van Samsung. Zij was moeilijk te verstaan een praatte heel erg snel. Op haar vraag of ik de volume regelaars ingeschakeld had heb ik dat gecontroleerd. Dit bleek wel et geval te zijn. Daarna nam ze afscheid en wenste ze mij een fijne dag. Daar kom ik niet verder mee. Wat kan de volgende stap zijn?
op 17-07-2023 09:55 AM
HI @HG4, goedemorgen.
Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Groeten,
Martijn
op 23-07-2023 01:19 PM
Ook het opstarten in de veilige modus biedt geen soelaas. Nadat ik Samsung mail heb geïnstalleerd krijg ik bij binnenkomst van een mail daar nu meldingen van. Wel heb ik ontdekt dat er een gmailsignaal bij binnenkomst van een mail gaat wanneer het toestel ontgrendelt is. Is dit misschien een indicatie?