Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Contactloos betalen op A70 werkt niet meer na update

(Onderwerp aangemaakt op: 13-08-2019 06:48 PM)
5270 Weergaven
SNPVN
Explorer
Opties

Dat ik het toestel uit de doos haalde werkte contactloos betalen wel, maar na update naar A705FNXXU1ASE4 niet meer.
Zelfs nu na de laatste update van vandaag (13-08-2019 met daarin ook 4G oplossing probleem) werkt het nog steeds niet. Mijn toestel is hier al een keer voor omgeruild dus zal algemeen probleem zijn.
Zowel ING als Robo werken niet.

Op internet heb ik meerdere klachten hierover gelezen maar nog niet op deze community.

Graag hoor ik wanneer hier een update voor komt.

@BruceIk heb je al meer hierover gevraagd op deze community (A70 forum met 4G probleem) maar nooit antwoord op deze vraag gehad, vandaar nieuw topic.

0 Likes
74 Antwoorden
rdzwaard
First Poster
Opties

Overigens heb ik nog wat extra info. Mijn vriendin heeft het zelfde toestel, zelfde softwareversie, zelfde bank. Bij haar werkt contactloos betalen wel. We kunnen wel foto's naar elkaar sturen met NFC beam. Ik heb de ING app al een keer verwijderd, dit heeft niet geholpen.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Het kan zijn dat er dan een andere app is die zich ermee bemoeit op jouw toestel .. Dit maakt het natuurlijk nog lastiger, want er blijkt dus niet echt iets defect te zijn. Draaien jullie dezelfde versie van de ING app?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
rdzwaard
First Poster
Opties

Zelfde versie vd ING app, ik zag wel dat er bij mij in de instellingen van NFC een vinkje anders stond. Ik zal straks testen of dit de oplossing is...

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Lastig, maar laat maar weten!


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
rdzwaard
First Poster
Opties

Helaas, het werkt nog steeds niet. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik wacht in de tussentijd op terugkoppeling van het R&D team. Ik houd jullie op de hoogte!

rsz-846676
0 Likes
SNPVN
Explorer
Opties

@BruceH,
mag ik vragen of er al iets bekend is bij het R&D team?
Het feit dat ik er niet meer zo bovenop zit is dat ik hem weer even terug heb gedaan in z'n doosje en mijn S8 weer ben gaan gebruiken totdat alles goed werkt 🙂
Ik snap dat het voor jullie lastig is 3 van deze meldingen zijn natuurlijk niet representatief is t.o.v. het aantal verkochte toestellen maar ik vermoed dat heel veel mensen het niet gebruiken en dus ook niet weten dat het niet werkt.

Hoop snel van je te horen en hopelijk snel een oplossing.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Klopt inderdaad, ik heb nog niets gehoord, maar ze zijn er mee bezig! Zojuist om een statusupdate gevraagd, dus ik houd je op de hoogte.

rsz-846676
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@SNPVN, Vandaag kwam het antwoord op NFC-betaling: "De gebruiker moet logboeken verschaffen via de Community Member App. En het zou beste zijn als hij notitie gaat toevoegen "Registered bij PLM ". Logboeken moeten geladen worden meteen na de poging tot NFC betaling."

 

Dus zodra je een betaling probeert te doen, kun je via de Samsung Members app een foutrapport sturen en de loggegevens meesturen. Als notitie, kun je dus Registered bij PLM toevoegen, dan kunnen de ontwikkelaars ermee aan de slag.

 

Laat je weten of het is gelukt? 

rsz-846676
0 Likes
SNPVN
Explorer
Opties
@BruceH

ik heb gisteren vanuit de Albert Hein een foutreportage verstuurd direct na de poging om contactloos te betalen. Ik heb geprobeert met de ING en de Rabo app te betalen.

Hoop wel dat jullie R&D team wat kan zien omdat de pin en telefoon elkaar niet herkennen, er gebeurd echt helemaal niets.


Houd je mij weer op de hoogte? :winking-face:

En als ik nog wat moet testen hoor ik het graag.
0 Likes