Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Contacten een eigen foto en ringtone instellen

(Onderwerp aangemaakt op: 23-09-2017 05:19 PM)
20568 Weergaven
buffys
First Poster
Opties

0 Likes
Spring naar oplossing
16 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @nies28, goedemiddag.

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een suggestie indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden toegevoegd zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Wellicht dat er wel al andere apps zijn die dit ondersteunen. Zo heeft ook Google een eigen contacten app, maar of deze dit ook heeft is mij niet bekend 😇 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
lisanne21
First Poster
Opties
Hoi k heb een samsung galaxy s21 naar ik kan m'n contacten niet personaliceren wie weet hoe dat moet?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @lisanne21, goedemorgen.

Is het je intussen nog gelukt om je contacten te personaliseren? Open de Bel-app en ga naar Contacten, selecteer het contact wat je wilt aanpassen en tik op de "I" in het volgende scherm zie je onderin een potloodje staan waarmee je het contact kan aanpassen.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Brane75
First Poster
Opties
Weet iemand hoe ik een foto aan mijn contacten kan toevoegen op de s21?
Op mijn oude s10 is het veel uitgebreider met personaliseren dan op s21.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Brane75, goedemiddag.

Als je de Bel-app opent en naar Contacten gaat, tik op het contact wat je wilt aanpassen. Hier kan je een foto toevoegen aan het contact. 

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
loekiepoekie
First Poster
Opties
Hoe kan ik die beltoon nou aanpassen?? Hebben ze die functie weggehaald??
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @loekiepoekie,

Bedankt voor jouw bericht. Bij Contacten ---> Selecteer een contact ---> Bewerken ---> Meer weergeven ---> Beltoon. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes