Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Contacten een eigen foto en ringtone instellen

(Onderwerp aangemaakt op: 23-09-2017 05:19 PM)
20272 Weergaven
buffys
First Poster
Opties

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Buffys,

Open de Contacten app (dus niet de Telefoonapp). Ga naar een contact die je wilt bewerken en kies voor Bewerken. Als je op camera-icoontje drukt kun je een foto selecteren en als je onderaan op Meer weergeven drukt kun je kiezen voor Beltoon en Berichttoon waar je respectievelijk een aparte ringtoon en apart notificatiegeluid kunt instellen.

Laat je weten of het gelukt is? :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi Buffys,

Open de Contacten app (dus niet de Telefoonapp). Ga naar een contact die je wilt bewerken en kies voor Bewerken. Als je op camera-icoontje drukt kun je een foto selecteren en als je onderaan op Meer weergeven drukt kun je kiezen voor Beltoon en Berichttoon waar je respectievelijk een aparte ringtoon en apart notificatiegeluid kunt instellen.

Laat je weten of het gelukt is? :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig
RobHarmke
Journeyman
Opties

Kan U mij vertellen hoe het gaat op s8+ want vroeger ging dat zo maar sinds update niet hoe nu

0 Likes
RobHarmke
Journeyman
Opties

Werkt op S8+ dus niet meer sinds update hoe nu ?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@RobHarmke,  via Contacten -> Kies het contact -> Tik op het camera icoon. Als je op bewerken tikt kun je onderin de beltoon aanpassen.

rsz-846676
0 Likes
vraagje
First Poster
Opties
Hoe personaliseer ik contacten met foto en ringtoon samsung a72
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @vraagje, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community! 

Is het je ondertussen al gelukt om één van je contacten te personaliseren? Open de app Contacten en selecteer het contact dat je wilt aanpassen. Tik onderin op het potloodje, om een foto toe te voegen tik je op het symbool met de camera erin.

Wanneer je op het potloodje hebt getikt zie je ook de optie staan Meer weergeven, tik hierop en onderaan zie je de optie om een beltoon te selecteren.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Lucrece
First Poster
Opties

Ik probeer al hele tijd: nieuwe tel sinds gisteren - ik ga naar contacten- selecteer het contact, duw op potlood en dan krijg ik alleen maar naam en tel no te zien, geen avatar, geen andere opties ???

Bedankt voor hulp.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Lucrece, goedemiddag.

Gefeliciteerd met jouw nieuwe telefoon en welkom op de Samsung Community!

Is het je al gelukt om je contacten aan te passen? Wat voor kleur heeft het pictogram van je contacten?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
nies28
First Poster
Opties
Hoi, ik heb de a50 en ik zie geen profielfoto's meer bij recente contacten. Enkel als ik op t contact tik krijg ik meerdere gegevens te zien en de pf. Maar ik wil de pf bij recente oproepen kunnen zien, zonder ergens op te tikken... dit heeft met mn kind te maken, mocht er iets met mij zijn. Dan kan er gebeld worden naar degene met foto, nu moet er gezocht worden. Kind kan nog niet lezen. Pf bij recente oproepen is sinds de update weg
0 Likes