Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bepaald efuncties werken niet op Gear fit 2

(Onderwerp aangemaakt op: 18-05-2017 01:38 PM)
825 Weergaven
Karel1978
First Poster
Opties

Sinds gisteren ben ik in het bezit van de Gear fit 2. De meeste functies werken naar behoren echter lijkt het of er bepaalde functies/ apps op de Gear niet werken zoals de 24 uurs logboek, training, hartslag, stappen etc...

Als is op mijn Gear naar rechts veeg zijn die apps wel geinstalleerd, maar staat er een melding onder die ik niet volledig kan lezen. Maar er lijkt te staan: Kan gegevens niet laden. Tik om opnieuw te proberen.

Als ik erop tik blijft het scherm zwart en kan het na lang wachten terug naar hetzelfde scherm.

Heb de volledige handleiding doorgelezen, een lichte reset gedaan en gekeken of ik alle functies in mijn Samsung Health app op mijn telefoon aan heb staan....ik kom er niet verder mee.

Is er iemand die nog een suggestie heeft?

0 Likes
5 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @Karel1978,

nog van harte welkom op de Community!

Heb je de Gear wel verbonden met je toestel? Dat gaat zo:  Koppelen smartphone

Kijk even rond op de Simulator, bij S-Health kan je ook het 24 uurs logboek terugvinden evenals de stappen etc.

Ik hoor het graag!

rsz-846676
0 Likes
Erpsz
Student
Opties

Goedendag,

Ik heb exact hetzelfde probleem, fit gear is gewoon gekoppeld aan m'n telefoon maar de onderstaande apps werken niet;

Hartslag

Stappen

24-uurs logboek

Trappen

Water

Cafeïne

Is hier nog een andere oplossing voor? 

Met vriendelijke groet,

Nouzha
Troubleshooter
Opties

Hi Karel1978 en Erpsz, kunnen jullie een back-up maken en de Gear Fit 2 terugzetten naar fabrieksinstellingen?

Dit doe je als volgt:

- Back-up: Samsung Gear > Instellingen > Back-up en herstel > Back-up van gegevens.

- Terug naar fabrieksinstellingen: tik op het scherm Apps op Instellingen > Info Gear > Gear resetten > Instellingen resetten. 

0 Likes
Erpsz
Student
Opties

Bedankt voor de reactie, dit heb ik uiteraard al geprobeerd, na het resetten werken de functies weer maar naar verloop van tijd (binnem en dag) is alles weer hetzelfde en werken de apps niet meer.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @Erpsz, dat schiet niet op zeg. Omdat ook de reset niet heeft geholpen, ga ik je aanraden om de Gear Fit2 aan te melden voor reparatie via onze Ophaalservice. Als alles volgens planning loopt, heb je 'm zo weer in handen! 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes