op 18-05-2017 01:38 PM
Sinds gisteren ben ik in het bezit van de Gear fit 2. De meeste functies werken naar behoren echter lijkt het of er bepaalde functies/ apps op de Gear niet werken zoals de 24 uurs logboek, training, hartslag, stappen etc...
Als is op mijn Gear naar rechts veeg zijn die apps wel geinstalleerd, maar staat er een melding onder die ik niet volledig kan lezen. Maar er lijkt te staan: Kan gegevens niet laden. Tik om opnieuw te proberen.
Als ik erop tik blijft het scherm zwart en kan het na lang wachten terug naar hetzelfde scherm.
Heb de volledige handleiding doorgelezen, een lichte reset gedaan en gekeken of ik alle functies in mijn Samsung Health app op mijn telefoon aan heb staan....ik kom er niet verder mee.
Is er iemand die nog een suggestie heeft?
op 22-05-2017 09:29 AM
Hey @Karel1978,
nog van harte welkom op de Community!
Heb je de Gear wel verbonden met je toestel? Dat gaat zo: Koppelen smartphone
Kijk even rond op de Simulator, bij S-Health kan je ook het 24 uurs logboek terugvinden evenals de stappen etc.
Ik hoor het graag!
op 26-06-2017 11:10 PM
Goedendag,
Ik heb exact hetzelfde probleem, fit gear is gewoon gekoppeld aan m'n telefoon maar de onderstaande apps werken niet;
Hartslag
Stappen
24-uurs logboek
Trappen
Water
Cafeïne
Is hier nog een andere oplossing voor?
Met vriendelijke groet,
op 30-06-2017 09:10 AM
Hi Karel1978 en Erpsz, kunnen jullie een back-up maken en de Gear Fit 2 terugzetten naar fabrieksinstellingen?
Dit doe je als volgt:
- Back-up: Samsung Gear > Instellingen > Back-up en herstel > Back-up van gegevens.
- Terug naar fabrieksinstellingen: tik op het scherm Apps op Instellingen > Info Gear > Gear resetten > Instellingen resetten.
op 30-06-2017 03:50 PM
Bedankt voor de reactie, dit heb ik uiteraard al geprobeerd, na het resetten werken de functies weer maar naar verloop van tijd (binnem en dag) is alles weer hetzelfde en werken de apps niet meer.
op 07-07-2017 11:46 AM
Hey @Erpsz, dat schiet niet op zeg. Omdat ook de reset niet heeft geholpen, ga ik je aanraden om de Gear Fit2 aan te melden voor reparatie via onze Ophaalservice. Als alles volgens planning loopt, heb je 'm zo weer in handen!