Versie G920FXXU5EQE8/G920FPHN5EQE1/G920FXXU5EQCD Sinds de Nougat update 7.0 (PHN / Unbranded) enkele dagen geleden heb ik problemen met Wi-Fi... Bekijk bericht
Heb je vragen over je Galaxy Smartphone of wil je je ervaring delen? Neem deel aan de Samsung Community - de officiele community voor Samsung producten.
Custom List Message Item |
---|
Versie G920FXXU5EQE8/G920FPHN5EQE1/G920FXXU5EQCD Sinds de Nougat update 7.0 (PHN / Unbranded) enkele dagen geleden heb ik problemen met Wi-Fi... Bekijk bericht |
Hi, Ik zou graag mijn Kalender op mijn MacBook Pro willen synchroniseren op mijn Samsung S5. En dan gaat het alleen om de Icloud gegevens.... Bekijk bericht Hi @JoyceZethof, welkom op de Community! Ik zou hiervoor graag een meekijkafspraak willen inplannen,... Bekijk bericht |
Krijg regelmatig meldingen dat er mogelijk nieuwe whattsapp berichten zijn maar wordt niet weergegven bij whattsapp maar als ik op de app klik... Bekijk bericht Hi @hijlkema, welkom op de Community! Kan je de tips op de site van Whatsapp nalopen: https://www.wh... Bekijk bericht |
Ik heb hier en daar photos,screenshots en posts gezien dat wanneer ik de clear cover zou gebruiken, er bij AOD settings een extra setting zou... Bekijk bericht Hi @MercySC, welkom op de Community! Welke cover heb je precies? Op de foto die je hebt bijgevoegd, ... Bekijk bericht |
Update nogal op mijn nieuwe s7 en nu blijft het samsunog logo vast staan op mijn scherm. Heb ook de soft reset en hard reset gedaan, maar... Bekijk bericht |
Ik ben mijn Samsung s7 geüpdate maar nu kan ik niet meer in mijn documenten hoe kan dit? Bekijk bericht Hi @JJanneke, heb je wat aan het antwoord van Kevin gehad? Dan mag je hem als oplossing accepteren. ... Bekijk bericht |
Beste forumleden hieronder storing en klachtenbrief aan T Mobile. Heeft iemand een oplossing voor de storing en hoe nu verder te handelen wat T... Bekijk bericht Hey Geer, dat ziet er inderdaad niet goed uit. Indien T-Mobile je niet verder kan/wil helpen, kan je... Bekijk bericht |
Geweldige stunt. Ik heb een A5 gekocht, alleen niet bij de door Samsung aangewezen verkopers. Deze verkopers zijn gemiddeld € 60,= duurder... Bekijk bericht Die verkopers importeren uit het buitenland, waardoor ze goedkoper zijn. Dat heeft wel zijn nadelen.... Bekijk bericht |
Ik heb onlangs de Nougat update geïnstalleerd op mijn S7 en sindsdien heb ik problemen als ik dingen download via apps (9GAG is de app waar het bij... Bekijk bericht Hoi Richard, Sommige apps zijn niet helemaal goed voorbereid op Android Nougat. Dit gebeurt op alle ... Bekijk bericht |
Na de laatste firmware update is mijn Note 4 volledig onbruikbaar geworden. Het toestel loopt vast, herstart regelmatig en is verschrikkelijk... Bekijk bericht |
Hej, 2 uur geleden viel mijn Galaxy S6 uit, want hij was leeg. Een half uurtje later aan de oplader gelegd, maar hij laad niet meer op. Nu... Bekijk bericht Jeetje @Marithvp, het zit niet echt mee 😞 Helaas heb ik geen inzage in het reparatiedossier bij Tel... Bekijk bericht |
I tried but I can't get it to work. I know there is a drop down menu so it should be possible. what are the steps I need to make to connect two... Bekijk bericht Hi Erikzzz, in case you happen to speak Dutch, let's keep the conversation going in Dutch! With whic... Bekijk bericht |
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn contactenlijst van de A3 2017 naar de autoradio kan sturen? Bekijk bericht Hey Mieke, kijk even bij de instellingen -> Bluetooth -> Gekoppelde apparaten -> [Jouw radio] tandwi... Bekijk bericht |
Beste forum leden, "mijn bestanden" werkt niet meer na Nougat update. Ik krijg een wit schem met erboven "mijn bestanden" waarna... Bekijk bericht |
i price a galaxy s8 from netherland. i use it in turkey. All menus language is now turkish. but in here (samsung members) my location is netherland... Bekijk bericht Hi thebolat, welcome to the Community! You want to change the language of the Samsung Members app to... Bekijk bericht |
Hoihoi, 12 mei j.l. heb ik de update gehad op mijn S7. Sindsdien doet Facebook raar. Als ik op de fb app ben zie ik steeds oud nieuws... Bekijk bericht Bij mij doet hij het ook heel vaak erg raar hoor.. Zie bijna nooit de nieuwste berichten.. Bekijk bericht |
Ik heb in november samsung S7 gekocht. Nou doet al een tijdje mijn terugbutton het niet goed. vooral als ik iets heb getypt in whatsapp of social... Bekijk bericht Hey Lo89, je kan het toestel eventueel nog resetten nadat je een back-up hebt gemaakt. Kan je de vol... Bekijk bericht |
Ik wil via Bluetooth op mijn Samsung Galaxy Tab S tablet verbinding maken met beschikbare apparaten in de buurt. Wat ik ook probeer, ik krijg... Bekijk bericht Hi Johnnieboy, wat wil je precies doen met je tablet nadat je hem verbonden zou hebben met een ander... Bekijk bericht |
Sinds gisteren ben ik in het bezit van de Gear fit 2. De meeste functies werken naar behoren echter lijkt het of er bepaalde functies/ apps op de... Bekijk bericht Hey @Erpsz, dat schiet niet op zeg. Omdat ook de reset niet heeft geholpen, ga ik je aanraden om de ... Bekijk bericht |
Beste Samsung, Velen jaren ben ik een trouwe klant van de Galaxy S serie geweest. Ik heb in de verleden de S2 - S4 - S6 edge en... Bekijk bericht Hi Bruce,Zojuist per privé bericht verstuurd. Ik hoor graag van je.Mvg, Harman Bekijk bericht |