Met de functie voor automatische suggesties kunt u uw zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl u typt.
Resultaten voor
Zoek in plaats daarvan naar
Bedoelde u:
Overige Smartphones
Heb je vragen over je Galaxy Smartphone of wil je je ervaring delen? Neem deel aan de Samsung Community - de officiele community voor Samsung producten.
Krijg regelmatig meldingen dat er mogelijk nieuwe whattsapp berichten zijn maar wordt niet weergegven bij whattsapp maar als ik op de app klik... Bekijk bericht
Ik heb hier en daar photos,screenshots en posts gezien dat wanneer ik de clear cover zou gebruiken, er bij AOD settings een extra setting zou... Bekijk bericht
Update nogal op mijn nieuwe s7 en nu blijft het samsunog logo vast staan op mijn scherm.
Heb ook de soft reset en hard reset gedaan, maar... Bekijk bericht
Beste forumleden hieronder storing en klachtenbrief aan T Mobile.
Heeft iemand een oplossing voor de storing en hoe nu verder te handelen wat T... Bekijk bericht
Geweldige stunt. Ik heb een A5 gekocht, alleen niet bij de door Samsung aangewezen verkopers.
Deze verkopers zijn gemiddeld € 60,= duurder... Bekijk bericht
Ik heb onlangs de Nougat update geïnstalleerd op mijn S7 en sindsdien heb ik problemen als ik dingen download via apps (9GAG is de app waar het bij... Bekijk bericht
Na de laatste firmware update is mijn Note 4 volledig onbruikbaar geworden. Het toestel loopt vast, herstart regelmatig en is verschrikkelijk... Bekijk bericht
Hej,
2 uur geleden viel mijn Galaxy S6 uit, want hij was leeg. Een half uurtje later aan de oplader gelegd, maar hij laad niet meer op. Nu... Bekijk bericht
I tried but I can't get it to work. I know there is a drop down menu so it should be possible. what are the steps I need to make to connect two... Bekijk bericht
i price a galaxy s8 from netherland. i use it in turkey. All menus language is now turkish. but in here (samsung members) my location is netherland... Bekijk bericht
Hoihoi,
12 mei j.l. heb ik de update gehad op mijn S7.
Sindsdien doet Facebook raar. Als ik op de fb app ben zie ik steeds oud nieuws... Bekijk bericht
Ik heb in november samsung S7 gekocht. Nou doet al een tijdje mijn terugbutton het niet goed. vooral als ik iets heb getypt in whatsapp of social... Bekijk bericht
Ik wil via Bluetooth op mijn Samsung Galaxy Tab S tablet verbinding maken met beschikbare apparaten in de buurt. Wat ik ook probeer, ik krijg... Bekijk bericht
Sinds gisteren ben ik in het bezit van de Gear fit 2. De meeste functies werken naar behoren echter lijkt het of er bepaalde functies/ apps op de... Bekijk bericht
Hoi,
Op onze galaxy S7 is een paar dagen geleden een uppdate uitgevoerd. Mijn vrouw weet nu niet meer het wachtwoord om haar scherm te... Bekijk bericht
Van de een op andere dag werkt de microfoon niet meer van mijn Galaxy S7. Ik hoor de ander prima, aan de andere kant van de lijn alleen gekraak.... Bekijk bericht