Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Niet eens met voorstel en dan ?

(Onderwerp aangemaakt op: 30-08-2024 04:04 PM)
816 Weergaven
JvDBLL
Apprentice
Opties

Hierbij een vraag ik ruil (stuur op een prefect) werken en in 100% staat verkerende s20

voorstel 89 inruil ik ga akkoord krijg ik in eens een bericht dat mijn scherm beschadigd zal zijn en ik maar 37 euro kan krijgen.

Maar nergens kan ik reageren dan ik niet akkoord ben nergens kan ik bellen dat ik dan mijn toestel terug wil wie weet de oplossing ?

Buyback.be ? nergens wat van te vinden ... kom ik op L8P probeer ik het daar krijg ik als reactie dat ik een Moterolla heb opgestuurd wat een bende zeg wie weet de oplossing ... 

Samsung onbereikbaar / reactie op watsch app na 4 dagen maar geen oplossing HELP wie weet er wat van

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JvDBLL,

L8P geeft aan dat ze het ondertussen terug hebben gestuurd. Heb je het ontvangen?

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Wat is het ordernummer van de bestelling? Dan kan de Community Manager het maandag oppakken.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
JvDBLL
Apprentice
Opties

noreply@buyback.be Order Id 138921

Ordernummer: NL240816-43150910
Orderdatum: 16/08/2024
Samsung order nummer 

Oplossing zal fijn zijn in het kort ik lever een 100% prefecte S20 in en men zegt dat deze beschadigd was defect wat NIET zo is. Ga niet akkoord met hun voorstel maar nergens zie je waar je dat kan melden en bv je gsm terug dan volledig bedrag betalen ...  GEEN enkele communicatie mogelijkheid HELP HELP HELP

Maar wel dreigen dat als je niet betaal de extra kosten worden verhaald

0 Likes
JvDBLL
Apprentice
Opties

noreply@buyback.be Order Id 138921

Ordernummer: NL240816-43150910
Orderdatum: 16/08/2024

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JvDBLL,

Bedankt voor jouw bericht, jouw gegevens en feedback. Ergens in de mail zou er een optie/link aanwezig moeten zijn om te reageren, maar ik kan ook een direct bericht sturen naar L8P. Ter bevestiging, je wilt jouw oude omruiltoestel terug ontvangen en een factuur voor de resterende bedrag? In mijn bericht naar L8P kan ik ook om de schade aan het scherm nader toe te lichten.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
JvDBLL
Apprentice
Opties

Beste ajay

Ter eerste in de email bayback.be kan je reageren en de email wordt verzonden uit norplay
dus zelf aan het zoeken geweest kwam ik op de pagina L8P

Dus daar heen gemail ... ps heb je de pagina wel eens gezien...

=Na dagen krijg je dan te horen.. L8P reageert niet... een reactie heb ik gehad .. 

**************** hieronder mijn email
U kan via deze weg laten weten of u al dan niet akkoord bent met de nieuwe inruilwaarde. Dan sturen wij u een gepast factuur. Hierbij een foto van de vastgestelde schade het betreft een ander toestel dan u had opgegeven. 

Zit er een foto bij van een Motoala weer gereageerd hoor niet

Ter info nergens in de email van waar je heen kan bellen of mailen in het kort waardeloos .. sorry

0 Likes
JvDBLL
Apprentice
Opties

Sorry ze reageren niet of met de melding over een moterolla toestel 

Maak mij niet uit als er maar een oplossing komt

MijnS20 werkend onbeschadigd terug dan betaal ik 89 euro
of een bevestiging dat zij verkeerd hebben beoordeeld en de zaak is afgedaan er is zo i zo daar wat niet in orde want waarom ik email antwoordt krijg over Motorola toestel is mij een raadsel maar zij reageren niet op mijn email hoor het graag grtz Jan

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie JvDBLL,

Ik heb de L8P een direct een bericht gestuurd over de Motorola toestel en als de S20 schade heeft, het verder willen toelichten. Zodra ik antwoord heb, neem ik gelijk weer contact met je op. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
JvDBLL
Apprentice
Opties

En nu de 89 euro betaald en waar blijf dan je toestel reageren op email doen ze niet

L8P wat een slecht bedrijf zeg en dat samsung daar mee samen werkt snap ik al helemaal niet... 

Samsung GALAXY S20+ 5G 128GB met serienummer XXXXXXXXXXXXX. 89 euro betaald waar blijft mijn toestel ????????????????????? +++ 428/6513/92165 +++

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @JvDBLL,

L8P heeft aan mij gemeld dat het inderdaad om een S20 toestel gaat en er een inbranding in het scherm aanwezig is. Zie de onderstaande foto. Had je ondertussen jouw toestel terug ontvangen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes