Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

A34 5G bij niet-storen komen whatsapp gesprekken gewoon door

(Onderwerp aangemaakt op: 22-06-2024 08:32 AM)
585 Weergaven
Mensje
Apprentice
Opties
Als ik mijn A34 op niet-storen heb staan en alleen mijn favorieten kunnen mij bereiken, geeft whatsapp alle gesprekken door dus ook van mijn niet-favorieten. De telefoon gaat gewoon over. De whatsapp berichten worden wel tegen gehouden. Dit alles is sinds 2 weken. Daarvoor geen enkel probleem. Hoe kan ik die telefoongesprekken via whatsapp tegenhouden? Het is heel vervelend gestoord te worden door een tringelend telefoon terwijl telefoon op niet-storen staat. 
0 Likes
16 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Mensje,

Bedankt voor jouw bericht. Had je ook gecontroleer bij de meerdere 'Niet storen' opties? Ga hiervoor naar Instellingen ---> Meldingen ---> Niet storen. Ga hier alle opties na. Is jouw A34 ook helemaal up-to-date?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Mensje
Apprentice
Opties
Alles is up to date. Alles geprobeerd
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Mensje,

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Mensje
Apprentice
Opties
Oke, bedankt.
Mensje
Apprentice
Opties
Op wat voor termijn krijg ik antwoord?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Mensje,

Door de drukte kan het wat langer duren voordat je een antwoord krijgt, ze proberen zo snel mogelijk jou van een antwoord te voorzien. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Mensje
Apprentice
Opties
Ik heb nog steeds geen reactie gehad. Het probleem blijft zich voordoen. Heel vervelend.
0 Likes
Mensje
Apprentice
Opties
Nu nog steeds geen reactie ontvangen, probleem blijft zich voordoen
0 Likes
Mensje
Apprentice
Opties
Nog steeds geen reactie ontvangen. Het probleem blijft zich voordoen.
0 Likes