Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy s21 bluetooth schakelt uit

(Onderwerp aangemaakt op: 24-06-2024 09:58 PM)
776 Weergaven
Ronald19731
Apprentice
Opties
Mijn Samsung S21 heeft Bluetooth problemen. Deze schakelt steeds uit en aan. Heb al van alles geprobeert. Inclusief reset van netwerkinstellingen. Heeft iemand een oplossing.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_Zutwgv2,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer dit nog zo is nadat je hebt gezorgd hebt dat alles up-to-date is en je de netwerkinstellingen hebt gerest raden we aan om na te laten kijken door een monteur. Zie hiervoor mijn eerdere bericht. laat weten of het lukt.

met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Ronald19731,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel ook helemaal up-to-date? Zo ja, heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de opladen. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ronald19731
Apprentice
Opties
Dat heb ik al gedaan. Helaas zonder resultaat. Bluetooth blijft aan en uit gaan.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Ronald19731,

Je kan dan proberen om een fabrieksreset uit te voeren na het maken van een back-up. Zie de onderstaande link voor de instructies. Laat weten of het werkt.

https://bit.ly/49QovqC

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ronald19731
Apprentice
Opties
Helaas, fabrieksinstelling en backup terugzetten heeft hetzelfde resultaat.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Ronald19731,

Het beste is om het dan na te laten kijken door een monteur. Zie de onderstaande link voor het aanmelden. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/3J4HpwQ

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ronald19731
Apprentice
Opties
Ik heb een nieuwe telefoon aangeschaft. Weet dus niet of het te repareren was. Bedankt voor de moeite.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Ronald19731,

Bedankt voor het laten weten. Ik wens je nog veel plezier met jouw nieuwe toestel!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_Zutwgv2
First Poster
Opties

Beste,

mijn S21 die ik eind augustus aankocht verliest vaak het bluetooth signaal.  Dit met alle bluetooth toestellen.  Mijn toestel ervoor, A52, had dit probleem met dezeldfe apparaten niet.

Aangezien ik mijn S21 ook gebruik om toegang te krijgen tot mijn wagen via bluetooth is dit wel zeer vervelend tot problematisch (wanneer ik geen toegang krijg tot mijn wagen).

Het cachegeheugen lukt niet bij deze gsm.  Wat kan ik nog doen aub?

Groeten,

Joachim.

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_Zutwgv2,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer dit nog zo is nadat je hebt gezorgd hebt dat alles up-to-date is en je de netwerkinstellingen hebt gerest raden we aan om na te laten kijken door een monteur. Zie hiervoor mijn eerdere bericht. laat weten of het lukt.

met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes