Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Zoom lens op camera

(Onderwerp aangemaakt op: 25-02-2022 05:18 PM)
395 Weergaven
NeoSam
First Poster
Opties
Hallo, ik heb een vraagje. Ik heb een zoom lens gekocht voor mijn telefoon. De zoomlens werkt helaas niet goed, want zodra ik de zoom lens voor een lens van de  camera doe, switch de camera van zelf naar een andere lens. Door het automatisch switchen tussen lensen kan ik de zoom lens dus niet goed gebruiken. Dus mijn vraag, is het mogelijk om 1 lens te gebruiken van mijn telefoon, zonder dat deze naar een andere switcht?
0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Om welke zoomlens gaat het?

Wat gebeurd er precies dan? Gaat die over in macro?

Heb je het al in de pro modus geprobeerd?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
NeoSam
First Poster
Opties
Stel je voor je gebruikt de 3× zoom, maar je doet je vinger voor de lens waarmee je op dat moment filmt, dan gaat je telefoon automatisch naar een andere lens. Zodra je naar de andere lens gaat zoom je nog steeds 3× in, het is dan niet meer optisch maar digitaal (omdat je dan automatisch een andere lens gebruikt).
0 Likes
NeoSam
First Poster
Opties
Ja, ik heb de pro modus geprobeerd. Met de promodus heb ik dit probleem niet, maar helaas gaat de kwaliteit in de pro modus erg achteruit.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Deze lens is waarschijnlijk niet geschikt voor jouw telefoon.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @NeoSam, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Heb je de camera instellingen ook al eens gereset? Open de Camera-app en tik linksboven op het tandwiel, scroll naar beneden en kies vervolgens instellingen resetten. Wij kunnen de werking van losse lenzen helaas niet garanderen, wellicht dat de lens wel goed werkt met een andere camera app 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200