Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Webshop naam

(Onderwerp aangemaakt op: 30-01-2021 06:08 PM)
699 Weergaven
tristans21
First Poster
Opties

Ik heb  mijn s21 ge pre orderd dus ik wou die budds gaan bestellen die je er gratis bij krijgt alleen je moet de winkel invullen maar heb het via de webshop van samsung gedaan alleen hij vind jullie webshop niet??
Hoe nu verder ?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jipperttt
Journeyman
Opties
het is opgelost, ze hebben het aangepast je kan nu samsung selecteren op de site

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 Antwoorden
Jipperttt
Journeyman
Opties

Hetzelfde probleem hier, heb al contact gehad met support en nu wachten op een antwoord 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @tristans21 en @Jipperttt,

Via de webshop van Samsung werden de pre-order gifts gelijk toegevoegd aan je winkelmandje. Je hoeft dus niet te registreren. De verwachte verzenddatum staat op je bestelbevestiging.

Mochten ze niet op je orderbevestiging staan, neem dan contact op met de klantenservice. Er was een heel kort moment een storing dat de gifts niet in het mandje terecht kwamen en het kan natuurlijk zo zijn dat je net de pech had tijdens dat moment te bestellen.

kevin-sig
0 Likes
Jipperttt
Journeyman
Opties

@kevinW Jaa klopt dat gebeurde als je hem kocht, ik heb de telefoon via Leasen, en dan moet je wel registreren alleen is dat onmogelijk

0 Likes
tristans21
First Poster
Opties
heb de klantenservice gebeld en hebben ze geselecteerd voor mij dus als het goed is zijn ze als nog besteld heb alleen nog geen bevestiging mail gehad
0 Likes
Jipperttt
Journeyman
Opties

Thanks voor de tip ga ik dat ook even doen

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Jipperttt,

Is het gelukt? Anders help ik je graag op weg 👍

rsz-846676
0 Likes
Jipperttt
Journeyman
Opties
hi @BruceH , nee ik had gister gebeld en de mevrouw aan de telefoon zei dat de winkel Evolis voor lease toestellen in deze week zou worden toegevoegd aam het lijstje, dus ik moest tot vrijdag wachten
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, duidelijk! Mocht het vrijdag niet lukken, laat het dan vooral even weten.

rsz-846676
0 Likes
BibiLP
Journeyman
Opties

Had hetzelfde probleem. Met leasen moet je de volledige naam van de verhuurder (Evollis) intoetsen, dan kun je wel verder. 👍

0 Likes