Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ik word tóch gebeld terwijl 'Niet-Storen' modus aanstaat...

(Onderwerp aangemaakt op: 31-01-2021 01:22 PM)
1504 Weergaven
The_Fisherman
Explorer
Opties

Wanneer ik Niet Storen aan heb staan, krijg ik tóch nog oproepen te zien.
Wanneer ik bijv in de auto zit of zo, komen inkomende telefoontjes toch nog in beeld.
Ik heb echt die hele instellingen-kermis al meermaals doorgespit en onderzocht, maar ik kan niets vinden wat dit probleem zou kunnen verhelpen.
_______________________________________________________________________________________
Hieronder de instellingen zoals ik m'n telefoon nu heb ingesteld en daarbij staat volgens mij toch echt wel heel duidelijk GEEN bij Oproepen.
145017816_785985488667369_2710875342235661623_n (1).jpg145054922_249411066646473_4020111376606644266_n.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Ha @The_Fisherman,

Als je Meldingen verbergen als volgt instelt, zouden de oproepen niet zichtbaar meer moeten zijn. Zo komen ze bij mij in elk geval niet meer in beeld:

SmartSelect_20210201-110354_Settings.jpg

(In principe zou het met pop-upmeldingen verbergen alleen ook lukken, maar dit geeft onderweg wel een prettig opgeruimde telefoon :winking-face: )

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

De niet storen functie dempt de oproepen. De oproepen komen nog wel door en worden nog wel getoond op het scherm. Als je de oproepen volledig wil blokkeren zal je de vliegtuigstand aan moeten zetten.

The_Fisherman
Explorer
Opties
Vliegtuigstand kan niet aan wanneer ik m'n telefoon gebruik voor navigatie.
0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Ha @The_Fisherman,

Als je Meldingen verbergen als volgt instelt, zouden de oproepen niet zichtbaar meer moeten zijn. Zo komen ze bij mij in elk geval niet meer in beeld:

SmartSelect_20210201-110354_Settings.jpg

(In principe zou het met pop-upmeldingen verbergen alleen ook lukken, maar dit geeft onderweg wel een prettig opgeruimde telefoon :winking-face: )

kevin-sig
Members_5CPth4x
First Poster
Opties

Als ik vliegtuigstand aanzet, kan ik toch gewoon gebeld worden. Inclusief de beltoon

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Goedemorgen @Members_5CPth4x,

Staat je WiFi nog wel aan? Op het moment dat Bellen over WiFi aanstaat, dan zal de vliegtuigmodus alleen niets uitmaken. Zorg dan dat je via de snelle instellingen (de icoontjes die je ziet wanneer je twee keer naar beneden veegt vanaf de notificatiebalk) Bellen via Wi-Fi uitzet. Pas dan zal de vliegtuigmodus oproepen ook echt tegenhouden. 

Screenshot_20240821_062240_One UI Home.jpg

Het kan zijn dat je je icoontjes eerst moet bewerken voordat deze beschikbaar wordt.

kevin-sig