Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Screenprotector galaxy S21

(Onderwerp aangemaakt op: 30-01-2021 04:52 PM)
23597 Weergaven
LouisVandaele
Student
Opties

2 dagen geleden ontving ik mijn nieuwe Samsung Galaxy s21. 

Wanneer ik na het verwijderen van het beschermplasticje naar het scherm kijk, zie ik precies al een soort screenprotector op het scherm liggen.  Deze lijkt echter zo dun en goed bevestigd dat ik geen idee heb of het een screenprotector is of gewoon het scherm. Zeker rond de front camera lijkt het alsof er een screenprotector op ligt. Ik durf ook niet prutsen aan de zijkant om te kijken of je het er eventueel van kan nemen of niet.

Mijn vraag is dus: is er standaard bij de S21 een screenprotector bevestigd? 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jonathanvdv
Apprentice
Opties

Ja er is een screenprotector standaard geïnstalleerd op de S21. In sommige Unboxing video's kun je het ook zien.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 Antwoorden
Oplossing
Jonathanvdv
Apprentice
Opties

Ja er is een screenprotector standaard geïnstalleerd op de S21. In sommige Unboxing video's kun je het ook zien.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Gewoon lekker erop laten zitten😁

Dan blijft het scherm mooi krasvrij.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
LouisVandaele
Student
Opties

Bedankt voor het antwoord

Bartoffermans
Journeyman
Opties
Koop eentje van whitestone dome. Plastic op zo'n duur toestel is als vloeken in de kerk..
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Beetje rare reactie maar oke, Whitestone dome is inderdaad beter maar de plastic screenprotector voldoet prima.

Luciluuc
First Poster
Opties
Omg ik kom daar na de telefoon een maand ong te hebben nu pas achter. Ik dacht het eerst idd ook al. Maar zie het nu pas echt zitten idd. Maar als je een nieuwe protector erbij koopt moet je dan de oude ook verwijderen?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Luciluuc,

Twee screenprotectors is wel wat veel van het goede. Mocht je huidige screenprotector beschadigingen hebben, dan kun je ervoor kiezen om een nieuwe aan te schaffen 👍

rsz-846676
0 Likes
KirstenV
First Poster
Opties
Kan je de standaard geïnstalleerde screenprotector veilig verwijderen? Zonder schade aan je scherm?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ja, gewoon je nagel eronder zetten en voila.

0 Likes