Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Veilige Map inhoud overzetten

(Onderwerp aangemaakt op: 25-02-2021 10:25 PM)
27223 Weergaven
Ompa
Apprentice
Opties

Hello, ik ben vd s7 naar s20 overgestapt. Hoe krijg ik mijn veilige map mee naar de s20? Ik hoor het graag.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Ompa,

Een andere optie is per cloud een back-up maken en deze terugzetten op je nieuwe telefoon. Veilige map >> Instellingen >> Accounts beheren, en voeg daar een Samsung account toe. Voor mijn gewone gedeelte en veilige map heb ik zelf twee verschillende accounts, maar dit hoeft niet.

Daarna kun je een back-up maken en deze via Herstellen vanuit back-up op je nieuwe telefoon terugzetten :smiling-face:

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Proffishall
Explorer
Opties
Heb je de Samsung Smart Switch app geprobeerd?
0 Likes
Ompa
Apprentice
Opties
ja maar het neemt em niet mee
0 Likes
Proffishall
Explorer
Opties
Dan is de enige optie naar veilige map gaan, alle gewenste documenten en foto's/videos uit de veilige map verplaatsen. en deze via de pc naar de nieuwe smartphone kopiëren dmv een usb kabel.
0 Likes
Ompa
Apprentice
Opties
okay bedankt Proffshall 👍🏾
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @Ompa,

Een andere optie is per cloud een back-up maken en deze terugzetten op je nieuwe telefoon. Veilige map >> Instellingen >> Accounts beheren, en voeg daar een Samsung account toe. Voor mijn gewone gedeelte en veilige map heb ik zelf twee verschillende accounts, maar dit hoeft niet.

Daarna kun je een back-up maken en deze via Herstellen vanuit back-up op je nieuwe telefoon terugzetten :smiling-face:

kevin-sig
0 Likes
Ompa
Apprentice
Opties
Ook een goeie KevinW bedankt
0 Likes
Members_OsH3XRm
First Poster
Opties

Ik heb via Samsung Smart de veilige map overgezet naar mijn S20FE. Nu kan ik de map alleen niet meer openen. Hebben jullie hier ook een oplossing voor?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_OsH3XRm, goedemiddag.

Is het je nog gelukt om weer in te loggen bij je Veilige Map? Welle melding krijg je te zien? En ben je met hetzelfde Samsung account ingelogd?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes