Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Touchscreen S20FE werkt niet goed

(Onderwerp aangemaakt op: 28-11-2021 02:01 PM)
1276 Weergaven
Bigslime96
Voyager
Opties

Mijn s20 Fe G780F heeft sinds de September patch te kampen met touch problemen

Na een soft reset doet ie het prima maar daarna heb ik weer te kampen met de touchscreen problemen,Aub oplossen met de December Patch
Het is echt frustrerend
Ik kan het niet langer aan 
Ik heb mijn phone gehard reset dat helpt ook niet 
Software region vervangen
Dus aub deze bug adressen met de December Patch 
0 Likes
Spring naar oplossing
43 Antwoorden
Maikelvs
Explorer
Opties
Ik heb geprobeerd de diagnosetool te gebruiken, helaas kon ik daar niet verder omdat ik grofweg gewoon niet alle vakjes van kon inkleuren.. ik heb wel een filmpje gemaakt van als het gebeurd, filmpje kan ik helaas niet toevoegen.Screenshot_20220901-094449_Touch Screen Test.jpgScreenshot_20220901-094429_Touch Screen Test.jpg
0 Likes
Maikelvs
Explorer
Opties

Via de pc is het als het goed is wel gelukt!

0 Likes
Maikelvs
Explorer
Opties

Op deze video kan je zien dat ik in de diagnosetool niet alle vakjes kan inkleuren, ik kan dan dus ook niet verder, ik heb de keuze uit "doorgaan om alle vakjes te kleuren(wat dus onmogelijk is)" of overslaan.. Dus ik kan op dat moment nooit het hele gebeuren naar jullie toesturen als jullie alleen maar een compleet ingevuld scherm willen..

0 Likes
Maikelvs
Explorer
Opties

Screenshot_20220901-142015_Samsung Members.jpgScreenshot_20220901-142329_Samsung Members.jpg

Dag Martijn, hoe stuur ik dit naar jullie toe? @MartijnK    

Ik heb geen draadloze oplader of bedrade oortjes (Ik gebruik draadloze buds) Dus die testen kan ik niet doen, gezichtsherkenning staat ook niet ingesteld. Vandaar de 3 open testen.

En nogmaals: Dit probleem is niet pernament, het stopt als het scherm gekanteld is en of de telefoon gelocked en unlocked word. Dat functioneerd het scherm soms uren zonder enig probleem tot hij weer in dit probleem rolt.

1. - ING
  2. - Marktplaats
  3. - Vinted
  4. - Tiktok
  5. - Bitvavo
  6. - Google Authenticator
  7. - Whatsapp
  8. - Facebook messenger
  9. - Touchscreen Test app
  10. - PostNL
  11. - Instagram

Dit is alles wat er op is geinstalleerd.

Het Apparaat ziet er puntgaaf uit, geen krasje, deukje of niet en is altijd goed beschermd geweest.

Op dinsdag 30 augustus hebben ze bij de Samsung Service centre in Mosveld 125, 1031 AD Amsterdam een volledige software/firmware reset gedaan en aangegeven dat ze waarschijnlijk hardware technisch niets doen aangezien zij het probleem zelf moeten ondervinden. Dit laatste is erg lastig aangezien het probleem zich lang niet altijd laat zien..  Tevens is er op diverse platformen aangegeven dat bij sommige 2021 modellen de touch Digitizer niet goed functioneerd en vervangen dient te worden. Enige tips? Ik heb morgen om 10:20 weer een afspraak.

De member reactie op foutrapport gaf aan dat ik mijn toestel ter reparatie moest aanbieden, dus dat is vrij tegenstrijdig. Ik had de samsung afspraak wel met een ander email aangemaakt, hier en mijn member account is op gmail, mijn reguliere mail is op hotmail.

In de chat via Facebook messenger gaven zij ook aan dat de Service centre dit probleem dient te repareren. Wat moet ik doen als ze weigeren als zij het probleem niet zelf kunnen waarnemen?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Maikelvs, goedemiddag.

Je kan het toestel dan ook aanmelden voor de ophaalservice. In het servicecentrum wordt je telefoon onderzocht., na het onderzoek krijg je ook bericht of dit wel of niet binnen de garantievoorwaarden valt.

Kijk hier voor meer informatie: Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung Nederland

Om misverstanden te voorkomen stel ik wel voor om het gesprek via één kanaal te laten verlopen 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Maikelvs
Explorer
Opties
Ja, ik ben hier ook naar toe gegaan, echter Dynafix heeft echt belabberde reviews. Ik heb keuze tussen laten ophalen of naar een Samsung service shop. Dit laatste heb ik gekozen. Ik ga er vanuit dat ze me kunnen helpen, het lijkt me niet dat dynafix problemen anders oppakt dan Samsung zelf?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je hoeft geen zorgen te maken wat DynaFix aangaat, er gaat zo veel meer goed dan fout en klagen kunnen we natuurlijk als de beste als Nederlanders 😉 Houd je ons verder op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Maikelvs
Explorer
Opties
Ga ik doen! Thanks!
Maikelvs
Explorer
Opties

@MartijnK 

Dag Martijn

Ik heb op vrijdag ochtend om 11:00 uur mijn telefoon in overleg met de Samsung medewerker achtergelaten ter reparatie onder garantievoorwaarden. De medewerker garandeerde mij dat deze binnen 3 werkdagen klaar zou zijn.

Ik heb geen ontvangstbewijs gekregen, wel een ticketnummer met omschrijving. Helaas konden ze de ticket nog niet doorvoeren want er stond nog iets open? Afijn ik ben weggegaan met het vertrouwen dat deze gemaakt word.

Zaterdag via de klantenservice de vraag gesteld wat de voorgang is en of het probleem wat betreft de ticketnummers geregeld is.  S'ochtends gaf de klantenservice aan dat zij de reparatie niet goed konden inzien en dat er amper informatie in stond, ze gaven aan dat het scherm "mogelijk" vervangen zou worden en dat deze mogelijk niet op voorraad zou kunnen zijn. Hierop hebben zij  de vraag uitgezet omtrent de reparatie en voorraad bij het service centrum.

Vandaag nog niets vernomen dus wederom contact opgenomen, medewerker gaf aan nog geen informatie te hebben en ook niets kan inzien. Mij is geadviseerd langs het servicecentrum te gaan, echter die is voor mij bijna een uur een en een uur terug rijden, dus ik wacht het nog even af.. Ik heb er een slecht gevoel over 🙄

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Maikelvs

Wij kunnen niet alles zien wat er bij een service punt gebeurt of op voorraad is. Om te voorkomen dat je onnodig veel reistijd hebt of veel kilometers maakt kan je ook kiezen voor onze ophaalservice, zoals ik je heb geadviseerd. Over het algemeen duurt een reparatie 3 werkdagen mits de onderdelen ook voorradig zijn. Hopelijk krijg je dan ook snel bericht dat jouw telefoon klaar ligt.

Groeten,

Martijn

0 Likes