Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Time out scherm uitschakelen

(Onderwerp aangemaakt op: 21-10-2019 07:15 PM)
27596 Weergaven
Bangma
First Poster
Opties

Time out scherm uit schakelen 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Uitschakelen gaat niet, wel op 15-30 seconden of 1-2-5-10 minuten. Uitschakelen is niet goed voor het display.
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Uitschakelen gaat niet, wel op 15-30 seconden of 1-2-5-10 minuten. Uitschakelen is niet goed voor het display.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
BlueJoker70
Student
Opties
daar heb ik zo een hekel aan, dat je dat zelf kunt beslissen om het scherm aan te laten.
als ik dat van tevoren had geweten had ik deze telefoon niet genomen.
0 Likes
Oldrikky
First Poster
Opties
Instaleer " stay awake" van play store. Werkt bij mij prima.
dreams2bdone
Apprentice
Opties
Ik vind het ook irritant. Ben ik bezig met een luister filmpje via vemo of you tube. Valt de tel halverwege uit.
0 Likes
BlueJoker70
Student
Opties
Heb inmiddels een app geïnstalleerd die voor mij het scherm altijd aan laat. Screen alive. Dat bevalt goed.
Members_fNpz5wH
Student
Opties

Hallo, het scherm mag best op time out gaan van mij, maar ik wil dat mijn ingestelde Watch face blijft zoals ik hem gekozen heb qua kleur enz... Hoe krijg ik dat voor elkaar? Nu heb ik hem bijvoorbeeld op een rode Watch face, maar na de ingestelde time out tijd springt hij op zwart wit. Dat vind ik heel irritant! Ik wil dat hij gewoon rood blijft. Of welke kleur ik ook ingesteld heb... Ik krijg dat niet voor elkaar!

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_fNpz5wH, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw Watch? Zie je de ingestelde Watch face wel terug als het scherm weer wakker is? Maak je gebruik van de Always On Display functie? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Bruintjebeer
First Poster
Opties
Wat irritant elke keer dat ik mijn toestel uitzet of in en uit de vliegtuigstand dan zet ie het time outscreen op 0 waardoor ik steeds hem opmieuw moet instellen op 2 of hoger. Ik overweeg een nieuw toestel te kopen maar als de nieuwe samsungs dezelfde handicap hebben neem ik afscheid van samsung. Boilingpoint 10...
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Bruintjebeer ,

Heb je jouw toestel al gecontroleerd of het volledig is geüpdatet?  

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes