Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Time-out aanpassen naar 30min

(Onderwerp aangemaakt op: 19-09-2022 11:36 PM)
2036 Weergaven
Lwinters
First Poster
Opties
Hoe kun je de time-out weer veranderen naar 30 minuten? Die optie is namelijk verdwenen na de update, ik heb nu de opties 5sec tm 10 minuten. 
Voor gebruik van spotify tijdens het autorijden vind ik het prettig dat het scherm voor lange tijd aan blijft, zodat je zo nu en dan volgend nummer kan aanklikken. Of is er een optie in spotify? (Scherm aanlaten bij activiteit van een mediaspeler)?
Alvast bedankt!
0 Likes
6 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Misschien werkt het als je in de Ontwikkelaars opties de functie Standby aanzet? Je moet dan wel een laadkabel aansluiten uiteraard.

Screenshot_20220920_000448_57587_1663625088.jpg

0 Likes
Lwinters
First Poster
Opties

Als ik bij instellingen op ontwikkelaarsopties zoek, krijg ik alleen deze mogelijkheden (zie foto). Is dit wel de juiste locatie?

Screenshot_20220920-002540_Accessibility.jpg

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Dat moet je die nog aanzetten. 
Ga naar Instellingen, Info telefoon, Software gegevens en druk daar minimaal 8x op Buildnummer. Dan zijn ze ingeschakeld en zul je ze kunnen benaderen via Instellingen, Ontwikkelaars opties, helemaal onderin het instellingen menu.

Screenshot_20220920_062955_57599_1663648195.jpg

0 Likes
Lwinters
First Poster
Opties
Ik heb de instelling toegepast, helaas heeft dit niet geholpen. Dit waarschijnlijk omdat ik mijn telefoon niet oplaad tijdens het autorijden, ik maak alleen gebruik van een aux kabeltje. Toch erg bedankt voor het meedenken.
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Je hebt toch een koptelefoon aansluiting en een laad aansluiting? Dan zou je beide kunnen aansluiten.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het klopt inderdaad dat de Time-Out tijd van het scherm beperkt is, dit zorgt namelijk ook weer voor een betere accuduur. Je kan in Spotify wel instellen dat deze op de achtergrond actief blijft, wel zal het scherm zich ook dan uitschakelen. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes