Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon loopt vast na update

(Onderwerp aangemaakt op: 02-08-2022 12:42 PM)
1076 Weergaven
jindy
Apprentice
Opties
Ik heb een gloednieuwe samsung s10plus deze heb ik gister helemaal gereed gemaakt met de gegevens van mijn oude telefoon. Nu heb ik mijn telefoon vanacht laten update en sinds vanochtend staat er op mijn scherm telefoon wordt gestart. Ik kan mijn telefoon wel vergrendelen maar verder staat er geen apps en kan ik nergens op klikken behalve dat ik nog naar instellingen kan. Ik heb ook al geprobeerd om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Is er bij jou een servicepunt in de buurt? Ik zou daar even langsgaan.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @jindy, goedemorgen. 

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het  je nog gelukt om je telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen? Wanneer je je telefoon aansluit op een computer en vervolgens Smart Switch installeert heb je ook een optie voor Recovery 😇 Houd je ons op de hoogte of het gelukt is? 

Wanneer ook dit niet lukt kan je het beste bij één van onze service punten langsgaan, neem wel de aankoop bon en je legitimatie bewijs mee 😉 Kijk hier waar we zitten: https://bit.ly/2CKz9mr

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
jindy
Apprentice
Opties
Naar fabrieksinstellingen terug zetten lukt ook niet. Heb de telefoon ook al helemaal leeg laten lopen een beetje opgeladen en proberen te resetten maar dat heeft ook niet gewerkt.
0 Likes
jindy
Apprentice
Opties
Ik weet niet wat ik nu moet doen want ik ben nu op vakantie.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan ook via een knoppencombinatie je telefoon resetten, houd er wel rekening mee dat alles wat er op je toestel staat gewist wordt. Lukt dit ook niet dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden, dit kan je wel het beste in Nederland doen 😉

Hopelijk lukt het wel om je telefoon op deze manier weer aan te krijgen. Ondanks deze situatie wens ik je natuurlijk nog wel een fijne vakantie verder 😎

Kijk hier voor meer informatie over het resetten: https://bit.ly/2JJ5MB2

Groeten,

Martijn

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Aangezien je aangeeft dat er geen apps meer op lijken te staan kun je via het menu wat @MartijnK  aangeeft ook eerst eens kiezen voor "wipe cache partition" en wanneer deze klaar is voor "Recover apps" en als deze klaar is voor "Reboot system now" (klinkt allemaal als meer werk dan het is).

Je komt in dit menu door je telefoon uit te doen -> aansluiten op een pc via usb (telefoon niet aan doen) -> vervolgens volume omhoog en de powerknop inhouden tot het s10 logo verschijnt-> dan zal je in het recovery menu moeten komen. hier kan je met de volume knoppen scrollen en met de powerknop iets selecteren. 

Mocht dit allemaal niet werken kun je via dit zelfde menu alsnog een volledige reset uitvoeren.

jindy
Apprentice
Opties
Dankjewel voor de tips dat ga ik zeker nog proberen.
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Laat je even weten of het lukt?🤗

jindy
Apprentice
Opties
Ja doe ik