Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Spotify blijft actief n stop app

(Onderwerp aangemaakt op: 25-06-2022 04:01 PM)
1450 Weergaven
wolvie
Pathfinder
Opties

Halo,

sinds een tijdje blijft Spotify op de achtergrond actief nadat ik de app afgesloten heb. (S10)

Als ik op beginscherm van de S10 omlaag scroll, zie ik dat het laatste nr. gewoon gepauzeerd is.

Dat is heel vervelend als ik dan Spotify op PC opstart.

Ik kan dus Spotify alleen "gedwongen" stoppen (via instellingen/apps/...)

Iemand een idee hoe ik dat kan aanpassen?

47 Antwoorden
wolvie
Pathfinder
Opties

ik blijf inderdaad ook ingelogd op laptop en PC met hetzelfde account, maar natuurlijk niet op hetzelfde moment actief. Het is het één of het ander. Dat i met zoveel apps: FB, gmail,...

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij hebben ook een mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: Hulp op Afstand | Samsung

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
wolvie
Pathfinder
Opties

bedankt voor de tip Martijn maar daar begin ik niet aan voor dit probleempje. Ik zoek wel verder.

Ik vraag me nu wel af waarom ik telkens onderstaande melding krijg bij elke inbreng van mij, ik verander dan niets maar moet nog eens extra op Beantwoorden klikken?

Uw bericht is gewijzigd omdat er ongeldige HTML in de hoofdtekst is gevonden. De ongeldige HTML is verwijderd. Controleer het bericht en dien het opnieuw in wanneer u tevreden bent met het resultaat.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat is voor mij ook een raadsel. Reageer je op een bericht vanuit de Members-app? Leeg dan het cache geheugen van de app, ga hiervoor naar: Instellingen > Apps > Samsung Members > Opslag > Cache legen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
wolvie
Pathfinder
Opties

alle reacties gebeuren vanop PC.

Ook hier weer hetzelfde bericht. Maar ja , dat is een ander probleem.

Ik verander niets aan de inbreng en klik gewoon nog eens op Beantwoorden en klaar is kees.

0 Likes
Oplossing
wolvie
Pathfinder
Opties

de melding van Spotify is eenvoudigweg te doen!!

Instellingen -> Meldingen-> Spotify uitvinken.

Zo eenvoudig is het. Hiermee weet ik natuurlijk niet of Spotify op de achtergrond niet actief blijft, maar dit weet ik niet voor zoveel andere apps.

AnO2
First Poster
Opties

Beste Wolvie,

Ik heb datzelfde probleem en heb de oplossing gevonden. Je gaat naar instellingen, apps en dan klik je op opstarten en dan kan je het vinkje voor spotify uitzetten.

Grt

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @AnO2, goedemorgen.

Bedankt voor je berichtje. Zou je hier anders wat schermafdrukken van kunnen toevoegen? Wellicht dat ik er overheen kijk, maar ik zie de optie Opstarten niet staan wanneer ik ga naar Instellingen > Apps.

Groeten en alvast bedankt,

Martijn

0 Likes
Oplossing
wolvie
Pathfinder
Opties

ik zie ook die optie "opstarten" niet staan, maar mijn probleem is opgelost door de meldingen af te zetten (zie mijn inbreng hoger)

Members_q6R8Jr4
First Poster
Opties

Ik heb dat probleem ook met Spotify op mijn A72.

De app blijft actief en als ik in de auto stap begint hij muziek af te spelen.

Vind ook niet hoe dit te stoppen.

Had deze maand +50 € datagebruik op mijn Proximusrekening. Kreeg trouwens melding per sms van Proximus.

Is er iemand die daar al een oplossing voor heeft?

0 Likes