Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

AOA 2.0 problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 25-01-2021 07:12 PM)
274 Weergaven
NamedNick
Apprentice
Opties

Recent heb ik een nieuwe radio gekocht, een DIN1 receiver die niet op Android Auto draait, en ik kom er achter dat de AOA2.0 ondersteuning niet meer werkt. Hierdoor is de radio niet te gebruiken want via de kabel aansluiten zorgt er voor dat de telefoon continu de ARC app blijft vragen, maar ook als die geïnstalleerd is werkt het niet.
Dan vind de radio mijn telefoon niet, los van zoeken naar lokale bestanden. Spotify kan ik niet gebruiken, want de audio wordt van de telefoon zelf afgespeeld.

De receiver heeft geen Bluetooth, want ik heb bewust voor een USB verbinding gekozen voor geluidskwaliteit. Er zijn weinig 4x 100w receivers te krijgen in een DIN1 formaat.

Ik heb een Galaxy S10 met alle laatste updates. USB tethering naar een andere optie zetten, zoals alleen opladen, werkt niet want alles wordt steeds gereset. 

Volgens de klantenservice is dit probleem bekend maar kiest Samsung er voor dit niet uit te leggen, wat erg bizar is.

Is hier een oplossing voor of ben ik aangewezen op mijn oude iPhone SE die het wel perfect doet op deze radio?

0 Likes
1 Antwoord
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @NamedNick, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community!

Wat voor kabel gebruik je om jouw Galaxy S10 aan te sluiten op de versterker? Een kabel van USB-C naar HDMI kan misschien ook een oplossing zijn echter kunnen we dit niet garanderen. Wellicht dat een bluetooth ontvanger op de versterker alsnog uitkomst kan bieden.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes