Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

slechte kwaliteit camera S10

(Onderwerp aangemaakt op: 31-05-2019 04:13 PM)
15476 Weergaven
Rooverz
Navigator
Opties

Waarom is de camera van de S10 zoveel slechter als de S7????

 

Ik heb de laatste mei 2019 update geïnstalleerd met alle camera firmware upgrades. 

 

Fotos zijn nu doorgaans altijd overbelicht waardoor er bleke gezichten op staan en de foto's flets lijken. 

 

Tevens is er bizar veel ruis in foto's onder medium lichtomstandigheden en zien deze er korrelig en blokkerig uit (bv binnen, of buiten als het bewolkt is). De camera selecteert diafragma f2.4 met hoge iso en lange sluiterijd. Daarbij is de bewerkingen van de foto zeer slecht. Het is echt niet om aan te zien hoe slecht de kwaliteit is. 

 

Wij hebben de S10 gekocht omdat we dachten het beste op camera gebied te kopen. Maar de S7 presteert duidelijk heel veel beter opndoorgaans alle foto's (muv heel weinig licht foto's).

 

Samsung, wordt dit opgelost, anders gaat de S10 terug! 

231 Antwoorden
Vanquish
Navigator
Opties

Ik zelf wacht nog even Samsung(Bruce) reactie af. Massaal S10's aanbieden voor reparatie  ivm deze klacht is wel een leuke actie , denk ik. We staan niet alleen in met de klacht in meer landen hetzelfde euvel. Media aandacht wil ook nog wel eens helpen. 

BruceH
Community Manager
Opties

We wachten momenteel op een reactie vanuit Korea. Zodra er meer bekend is, zal ik het hier met jullie delen.

rsz-846676
Monkie83
Apprentice
Opties

Omdat ik aan het zoeken was naar mensen met dezelfde problemen met de camera, kom ik op dir forum terecht. Ik ervaar dezelfde problemen en blijk ook die EXYNOS9820 chipset te hebben. Baal enorm, want zoals waarschijnlijk alle anderen heb ik het toestel gekocht vanwege de camera. Ik wil me dan ook graag aansluiten bij de club hierboven en op de hoogte gehouden worden....

0 Likes
Leon1987vl
Student
Opties

Ik hoop dat het nu eens echt serieus onderzocht gaat worden. Er zijn gewoon merkbaar te veel pixels/ruis zichtbaar in diverse situaties. Net name bij foto's binnen valt mij op. 

 

Ik hoop echt dat "zuid Korea" het minimaal serieus gaat bekijken. Ik denk dat er met software matige aanpassingen al veel beter gemaakt kan worden!

0 Likes
Ellen12
Journeyman
Opties
0 Likes
cmul
First Poster
Opties

ik volg. Ook middelmatige tot slechte camerakwaliteit.

0 Likes
Denny1974
First Poster
Opties

Ik meld me hier ook bij aan. 

Gisteravond dacht ik wel even een mooie foto te maken in het café. Nou niet dus. Wat een slechte wazige korrelige foto's. Lijkt nergens op. Ik vind dat we van Samsung geld terugkrijgen of een andere telefoon 

0 Likes
Niv
Journeyman
Opties

Ben het totaal met je eens. Zou je de foto kunnen delen? als je dat niet wil begrijp ik dat. 

0 Likes
Denny1974
First Poster
Opties

20191102_232509.jpg

 

 

0 Likes
Denny1974
First Poster
Opties

Ik had een nog veel slechtere foto maar die had ik helaas al gewist..

0 Likes