Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slecht batterij Samsung Galaxy S10

(Onderwerp aangemaakt op: 15-04-2022 04:59 PM)
1425 Weergaven
Jol01
Apprentice
Opties
S10 . (mijn s9 gaf de geest  een maand na de garantie toen nog gekozen voor een nieuwe samsung)
Mijn batterij geeft aan dat hij slecht is en dat merk ik ook, halverwege de dag is hij al leeg. Na een jaar een andere batterij gehad, en nu een week na de garantie weer slecht. Dat was vast geen nieuwe batterij, want dan zou Samsung zich moeten schamen voor de kwaliteit. 
Een week na de garantie en uiteraard geen coulance!. Ik ga een klacht indienen bij klacht.nl misschien kunnen die iets voor me betekenen. Na mijn eerste melding kon ik een tegoed krijgen voor een andere telefoon, heb ik nog niet binnen. Laatste keer Samsung ben ik bang.
0 Likes
16 Antwoorden
Jol01
Apprentice
Opties
Mijn batterij is voor de 2x slecht en mijn toestel was op 1 april 2 jaar.. batterij is eerder door Samsung vervangen. Ik krijg de klantenservice niet te pakken. Heeft iemand een nummer wat wel te bereiken is
0 Likes
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Beste Jol01,

Kan je meer vertellen over je probleem van je batterij?

Groetjes, Fatih
0 Likes
Jol01
Apprentice
Opties
Hij is zo leeg en volgens de test is hij slecht. Dit is al een batterij die vervangen is door Samsung. Als dat al een nieuwe was dan moeten ze zich schamen over de kwaliteit.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jol01, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat ervaar je precies met je batterij? Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de Batterij test. Hoe is het resultaat hier?

Ook kan je langsgaan bij één van onze servicepunten, kijk hier waar we zitten: Samsung Service Centers | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Fatihhh
Pathfinder
Opties
Beste Jol01,
vervelend om te horen.
Samsung S9 is ook niet echt een duur telefoon. Het is meer een telefoon voor kinderen, en oudere mensen die iets makkelijks Willen hebben. Ik zou je dan meer een Samsung A52 adviseren voor iets groots.

Maar heb je al geprobeerd om een andere oplader te gebruiken?

Groetjes, Fatih.
0 Likes
Jol01
Apprentice
Opties
Faith, ik had een s9 die snel de geest gaf, dit gaat over de S10. Het is de tweede telefoon die net na de garantie op is of slecht wordt. Het controle systeem geeft aan dat de batterij slecht is..PS er staat wel boven student maar daar ben ik niet
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Ik begrijp alleen waarom je hier nog een topic over opent? Je hebt hier toch al advies gekregen? https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s10e-s10-s10/batterij-s10/td-p/5189776
0 Likes
Jol01
Apprentice
Opties
Ja koop een nieuwe , het gaat mij erom dat het een week na de garantie was. Slechte coulance regeling
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Volgens mij was dat niet het advies. Maar als je batterij vervangen is door Samsung meld dan daar dat deze weer slecht is. Je hebt gelijk als deze binnen een halve dag leeg is, dat er iets niet goed is. Volg in ieder geval de stappen op die MartijnK je geadviseerd heeft en laat het even weten wat er uit komt. Misschien vervangen ze deze wel weer onder garantie.
0 Likes