op 16-04-2022 02:57 PM
Ik ervaar problemen met de verbinding tussen Bluetooth en linker signia hoorapparaat. Bij aannemen van telefoontjes of beluisteren van een boek heb ik alleen geluid uit mijn rechterhoorapparaat. Volgens de audicien komt het door de afwezigheid van een beveiligingspatch waardoor het het geluid uit mijn linker gehoorapparaat uitvalt.
ik heb een Samsung s10plus jaar gekocht bij mediamarkt.
op 16-04-2022 09:56 PM
op 19-04-2022 01:21 PM
Dank voor jullie antwoord. ik zal weer contact opnemen et de audicien.
Vraag: wanneer ik mijn toestel opnieuw opstart komt er geluid uit beide hoorapparaten. Soms springt zelfs het geluid over en weer. Kan dit ook liggen aan mijn hoorapparaten?
De voorgestelde opties heb ik uitgeprobeerd en daar lag het toentertijd niet aan.
op 19-04-2022 02:03 PM
Hoi @Claudia835, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Is het met de tips van @OnnoJ en @Patrick nog gelukt? Wellicht dat het resetten van de netwerkinstellingen dit verhelpt. Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 15-11-2022 08:37 AM
Beste,
mijn vrouw test momenteel een Signia RIC bluetooth hoorapparaat uit. Ze heeft een S9+ en hetzelfde probleem als hierboven beschreven. De mevrouw die haar ondersteunt en ook het toestel verkoopt heeft momenteel geen oplossing. Dit is duidelijk een bug, de voorgestelde oplossingen hierboven werken niet, mogen we aandringen op een dringende oplossing vanuit Samsung? Het gaat hier over mensen die slecht horen, dat lijkt ons nogal basic om op te lossen door Sansung...
alvast bedankt voor uw hulp
Jan en Greta
op 15-11-2022 03:06 PM
Er zijn volop mogelijkheden om een gehoorapparaat te verbinden. Maak je hierbij gebruik van een aparte app? Als je gaat naar Instellingen > Toegankelijkheid > Gehoorverbeteringen > Ondersteuning gehoorapparaten. Hier kan je de koppeling maken met de gehoor apparaten.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn