Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung agenda werkt niet meer correct

(Onderwerp aangemaakt op: 20-02-2022 07:21 PM)
738 Weergaven
Rootje1980
Apprentice
Opties
Ik heb een gazamelijk google agenda met mijn ex waarin we bij houden wanneer de kinderen bij wie zijn. Bijv van maandag tm woensdag zijn ze altijd bij, dus dan stond er een afspraak in mijn agenda met "kids hier" met een bijbehorend gekleurd balkje over de dagen. Deze afspraak werd elke week herhaald.

Sinds vandaag klopt het niet meer, en lopen al die afspraken van maandag tot de zondag ervoor. Bij mijn ex staat het nog wel correct in haar agenda en als ik inlog op google staat het er ook correct in. Het moet dus aan mijn app liggen. Ik heb de app al geupdatet, ik heb het google account al eens verwijderd en opnieuw toegevoegd... helpt niks.

Hopelijk heeft iemand de gouden tip voor mij?
0 Likes
1 Antwoord
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Rootje1980, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Je hebt zo te lezen al het één en ander geprobeerd 💪 Heb je ook het cache geheugen van de Agenda-app ook geleegd?

Ga naar Instellingen > Apps > Samsung Agenda > Opslag en selecteer opslag legen.

We hebben eventueel ook een mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200