Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S21 ultra bel problemen.

(Onderwerp aangemaakt op: 14-03-2022 08:56 PM)
241 Weergaven
Mike2404
First Poster
Opties
Eens per week als ik bel uitgaand of inkomende gesprekken hoor je elkaar niet. Pas bij het opnieuw opstarten van de telfoon doet hij het weer voor ongeveer een week.
Koop je een telefoon van 1200plus euro en dan belt hij niet eens. Problemen hebben vele gebruikers al eens gemeld online op verschillende platformen @ samsung wanneer wordt dit eens verholpen!!!

0 Likes
2 Antwoorden
Giny123
First Poster
Opties
Mijn stappenteller doet het niet, blijft op nul staan.
Iemand een idee hoe ik dit oplos ?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Mike2404, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Dit is natuurlijk erg onhandig! Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons bezig houden met het verbeteren van de gebruikerservaring en wordt er regelmatig een update uitgebracht.

Heb je de netwerkinstellingen op je telefoon ook al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Kijk hier voor meer informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes