Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth werkt niet met bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 20-11-2023 10:43 PM)
336 Weergaven
Dave1605
First Poster
Opties
Sinds kort heb ik problemen met mijn bluetooth verbinding wanneer ik bel. Ik heb een samsung s21 en sinds een paar weken komt er geen geluid door mijn bluetooth apparaten wanneer ik bel. Als ik muziek luister of dergelijk werkt alles zoals het hoort maar zodra ik ga bellen heb ik geen geluid meer. Ook als ik (meerdere keren) opnieuw verbind blijft het probleem aanhouden. ik heb al heel veel geprobeerd maar krijg het niet opgelost. Heeft iemand meer dit probleem gehad of weet iemand een oplossing want ik ben best afhankelijk van handsfree bellen in het dagelijks leven dus heb echt een oplossing nodig
0 Likes
12 Antwoorden
lamers1
Voyager
Opties
Heb je al een keer bij alle netwerkinstellingen een reset uitgevoerd ?
digiboy
Navigator
Opties
Hoi dave u kan proberen om naar je bluetooth instellingen te gaan klik op de icoon naast het apparaat en dan krijg je een paar instellingen .. als ze niet aan staan klik op de aan knop
digiboy
Navigator
Opties
Hierbij zie je hoe het moetScreenshot_20231121_103957_Settings.jpgScreenshot_20231121_103920_Settings_1000007968_1700559561.png
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Dave1605, goedemiddag.

 

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt! Is jouw telefoon verder up-2-date? Lukt het wel als je jouw telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Selecteer de aan/uit-toets boven het controle paneel en houd nu de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie ziet voor Veilige Stand. Tik op Veilige Stand en je telefoon start vervolgens opnieuw op in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 

Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

 

Houd je ons op de hoogte?

 

Groeten,

Martijn

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Dave1605
First Poster
Opties
de telefoon is helemaal up to date. Heb het nog niet in de veilige modus geprobeerd maar zal ik vanavond proberen
0 Likes
Dave1605
First Poster
Opties
Ja dat heb ik aan staan
0 Likes
digiboy
Navigator
Opties
Heeft u geprobeerd om de apparaat te vergeten?
0 Likes
Dave1605
First Poster
Opties
Ja heb het apparaat ook al gereset
0 Likes
digiboy
Navigator
Opties
En wat heeft u voor apparaat?
0 Likes