op 19-11-2023 01:36 PM
Hallo, Paul hier.
M'n S21 blijft vermelden dat de Veilige map vergrendeld is.
Het laatst bekende wachtwoord schijnt niet herkend te worden.
Bij elke poging wordt de tijd waarop ik het kan proberen verlengd, het is inmiddels 30 minuten.
Hoe kan ik een nieuw wachtwoord maken en vingerafdruk toevoegen als mogelijkheid om de map te openen?
Het liefst wil ik de veilige map niet meer gebruiken om dat in te stellen moet ik eerst m'n wachtwoord opgeven.
Kip/ei probleem dus.
Groet van Paul.
op 20-11-2023 03:35 PM
Hi @PaulusB1, goedemiddag.
Heb je in jouw Samsung account ook de optie ingeschakeld om het wachtwoord van je Veilige Map te resetten? Heb je dit niet ingeschakeld staan dan kan je dit alleen uitzetten of resetten door het hele toestel te resetten.
Groeten,
Martijn
op 27-11-2023 12:38 PM
Dit is toch geen oplossing? Bovendien heb ik niet de zekerheid dat bij het opnieuw initialiseren van de telefoon, ik niet dezelfde problemen tegenkom. En ik heb ik de Veilige Map nooit gebruikt en ga dat ook nooit doen, ik wil alleen de melding "Veilige map vergrendeld" kwijt.
Als ik bij Samsung zoek naar Veilige Map en de optie wachtwoord kwijt aanklik zie ik dit:
Als je de toegangscode tot de Veilige map bent vergeten, moet je deze opnieuw instellen via je Samsung-account.
op 29-11-2023 08:37 AM