Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S21 start vaak opnieuw op

(Onderwerp aangemaakt op: 24-05-2023 07:01 PM)
602 Weergaven
MichyxNorris
Explorer
Opties
Sinds de nieuwe update van Mei slaat mijn telefoon regelmatig en op de meest onlogische momenten uit en start zichzelf daarna weer op om vervolgens bij sommige apps foutmelding te geven. Hebben er meerdere mensen hier last van? Hoe kan ik dit oplossen?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemiddag.

Zoals @Moootje ook aangeeft kan je hier het beste een foutrapport over indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Kijk eens bij instellingen > batterij en apparaatonderhoud > automatische optimalisatie. Staat dit aan? Zo ja zet dit dan uit en kijk of het helpt🙂 Heb je ook al een foutrapport verstuurd via de Samsung Members app? > Ondersteuning > Foutrapporten. Dan kunnen de ontwikkelaars er naar kijken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MichyxNorris
Explorer
Opties
Beste Patrick,
Hartelijk dank voor uw advies, de optimalisatie stond inderdaad aan. Heb hem nu uitgezet😊
Dat laatste ga ik ook nog doen, super bedankt voor uw reactie!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik denk dat het waarschijnlijk daar aan lag🙂 Hoop dat het hiermee is opgelost, laat maar even weten binnenkort 😁✌️
Rico1972
Apprentice
Opties
Ik ondervind hetzelfde. Telefoon slaat vast tijdens gebruik en start opnieuw op. Heb daar voorheen nooit last van gehad. Sinds de mei update heb ik heb 2 keer gehad.
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Het is een bekende bug in de software. Om dit sneller op te kunnen lossen kun je een foutrapport versturen via de Samsung members app op je telefoon.

MichyxNorris
Explorer
Opties
2 dagen verder en mijn telefoon is niet meer zomaar opnieuw opgestart. Ik denk dat uw oplossing heeft gewerkt! Hartstikke bedankt voor uw advies en hulp!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is goed om te horen 😁
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Rico zie de oplossing in dit topic 😁
0 Likes
Rico1972
Apprentice
Opties
Die instelling stond bij mij al uit. Naar mijn idee is het gewoon een instabiliteit van het systeem sinds de laatste update. De laatste keer dat het gebeurde heb ik fout rapport kunnen versturen. Ik hoop dat in volgende updat weer verholpen is.