Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Preordered maar krijg melding dat ik niet in aanmerking kom voor buds/ wit scherm bij klikken via Members

(Onderwerp aangemaakt op: 09-04-2019 09:39 AM)
775 Weergaven
TomCraeynest
Student
Opties

Beste,

 

Ik heb mijn Galaxy S10+ Ceramic Black 1TB gepreordered op 26 februari. Vandaag heb ik deze ontvangen maar als ik mijn buds wil claimen krijg ik gewoon de melding dat ik niet in aanmerking kom voor deze promo. Bij het bellen naar jullie support krijg ik geen antwoord en na 8 minuten wordt de verbinding verbroken.

 

Kunnen jullie mij hiermee helpen aangezien alle kanalen telefoon / facebook duidelijk niet werken.

 

Hartelijk bedankt.

 

Mvg,

 

Tom

352 Antwoorden
EdGilbert
Journeyman
Opties

Ik heb al 2 x een mail ontvangen dat niet alle gegevens klopten. Ik weet niet wat ik nog meer kan doen om ze te ontvangen. Erg teleurgesteld

0 Likes
EdGilbert
Journeyman
Opties
Ik krijg al 2x een mail dat ik nog niet voldoe aan de voorwaarden. Ik weet het ook niet meer. Los het op anders is dit na een S1+, S5, S8, S10 mijn laatste Samsung. Jammer maar helaas
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Misschien morgen even opbellen en vragen wat er aan de hand is? En de volgende keer wat eerder aan de bel trekken dan op de laatste dag.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
EdGilbert
Journeyman
Opties

Puur toeval van de laatste dag, had het al opgegeven en volgens mij terecht. Ik heb geen zin om te bedelen. Indien de service slecht is, ga ik volgende keer wel naar een ander merk. Samsung reageerde niet op mails, of andere kontakt momenten. Ben er wel klaar mee, ik bel ze morgen niet op. Heb wel andere dingen te doen. Ik ben niet de enige klager en heb nog steeds geen reactie van Samsung gezien. Ik voldoe aan alle voorwaarden en ga niet soebatten. Is erg moeilijk om een bericht te plaatsen op members, hooguit via een reactie op anderen.

EdGilbert
Journeyman
Opties

Sorry, nog bedankt voor het reageren. Het ligt niet aan jou, maar aan de onwelwillendheid van Sàmsung

murdockdeechte
Navigator
Opties

Ik heb samsung vaarwel gezegd en ben terug gekeerd naar iphone. Ik vind ios beter werken van Android. 

Was dat update beleid van samsung moe, je moet in Belgie lang wachten op updates. Enige,ze,doen is,veel smartphones maken veel te veel. Bij Apple heb je onmodeliijk de update. De,accuduur van mijn iphone is veel beter van die van de S10 plus. Ook apps werken veel beter, bluetooth in auto enzz. 

Iedereen zijn keuze maar ik hou meer van ios.

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Elke maand een update hier.. accuduur super goed s10+, alle apps werken perfect nog geen enkele crash gehad ofzo.. Bluetooth in de auto perfect verbind automatisch met mijn navigatie en muziek begint direct af te spelen. Net zoals hier in NL als je een toestel koopt bij belsimpel ofzo krijg je een toestel ergens van het Oostblok.. Die krijgen idd meestal later een update omdat de markt daar niet zo groot is en er veel minder toestellen worden verkocht.

@EdGilbert, je zou gek zijn als je niet belt maarja zelf weten.. de Buds zijn "maar" 149 euro.. geef jou bevestigingsnummer eens dan laat ik het even nakijken en kom ik bij je terug. Als je ze zelf niet wilt dan geef je ze toch iemand kado of verkoop je hem toch?
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
murdockdeechte
Navigator
Opties

Accuduur vind ik een ramp op de s10 plus

updates ook een ramp, LUX software  van Belgie lopen achter. Komt er een nieuwe android kan je der maanden op wachten. Iedereen zijn goesting maar die face id werkt veel beter voor mij van de vingerafdruksscanner van de s10 plus. 

Ik verkies ios boven android

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Indien iemand nog vragen heeft of er niet uitkomt met de registratie, stuur mij even een privébericht met jouw mailadres en het IMEI-nummer van je toestel. 

rsz-846676
EdGilbert
Journeyman
Opties

Registratie nummer 2704543


0 Likes