Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Framedrops

(Onderwerp aangemaakt op: 24-01-2020 07:37 PM)
179 Weergaven
Michael1993
Student
Opties

Hallo, 

Sinds de laatste update van samsung zelf ervaar ik tijdens het gamen ( summoners war ) en video's kijken ( facebook filmpjes en youtube ) framedrops tijdens het gamen en 'bevriezend' beeld bij filmpjes bekijken. Na 3 x alle apps opnieuw te hebben geinstaleerd weet ik het ook niet meer, en om heel mn toestel te resetten is ook weer een heel gedoe. Vrienden van mij met een S10 (+) hebben dit niet. Kan iemand mij hiermee helpen?

 

Vriendelijk bedankt alvast.

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Dan raad ik je aan om een back-up te maken van je gegevens met Smart Switch en vervolgens een reset uit te voeren.

 

Daarna zou het goed moeten gaan, zo niet, dan ligt het aan één van de apps. 

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Michael1993,

 

Op welke update draait jouw S10 momenteel? Als het na een update komt, kan het zijn dat de update niet helemaal goed is overgekomen. Heb je hem simpelweg al eens opnieuw opgestart en staan er updates klaar voor de games die je speelt? 

rsz-846676
0 Likes
Michael1993
Student
Opties

Screenshot_20200128-164825_Software update.jpghier bij een screenshot van welke versie ik momenteel heb, ik heb al meerdere keren geprobeerd t toestel te restarten, app verwijderd en opnieuw geinstaleerd, helaas heeft dat niet geholpen. Spel + youtube komen regelmatig met updates en dat heeft ook nog niet geholpen.

 

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Dan raad ik je aan om een back-up te maken van je gegevens met Smart Switch en vervolgens een reset uit te voeren.

 

Daarna zou het goed moeten gaan, zo niet, dan ligt het aan één van de apps. 

rsz-846676
0 Likes