Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

premium sms service werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 30-06-2021 05:55 PM)
1105 Weergaven
krillz43
Pathfinder
Opties

Hallo

Ik heb een netflix abonnement en kan mijn telefoon nummer niet verifiëren omdat er een instelling  in mijn s20+ niet werkt nl. bij Premium sms-services gebruiken staat daar te lezen: apps kunnen niet premium sms-services gebruiken. Hoe komt dit? 

0 Likes
16 Antwoorden
krillz43
Pathfinder
Opties

Heb ik niet hé want ik krijg die sms niet. Die premium service in de s20+ vermijdt het ontvangen van dergelijke smssen. 

Om je gsm nummer actief in je account te houden, ' voor in het geval je je wachtwoordgegevens kwijt bent', moet je je telefoonnummer verifiëren met een code die netflix stuurt en die krijg ik maar niet. Maar mijn vriendin heeft haar nummer erin gezet en het is gelukt. 

KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @krillz43,

De premium SMS-service permissie refereert naar apps die in jouw naam kunnen SMS'en naar betaalde nummers. Verificatieberichten worden gestuurd naar jouw nummer en staat hier dus los van. Als deze SMS'jes niet aankomen, dan staat er waarschijnlijk iets verkeerd ingesteld bij je provider.

kevin-sig
krillz43
Pathfinder
Opties

Waarschijnlijk wel. Ik ben er ook naartoe geweest en die gasten weten het ook niet. Wat wil je ook, die gasten krijgen een opleiding van 3 dagen en mogen in de winkel gaan staan en doe alsof ze veel van gsms weten. Wat ik al wist voor ik die winkel betrad, weten zij ook. Ze weten dus niets. Pfff,...nu ja, ik ga dit hier afsluiten, want ik heb nu een telefoonnummer. Allemaal bedankt voor de reacties! 

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Top👍🏼 Mocht je nou nogmaals problemen krijgen doe dan even een fabrieksherstel op je telefoon. Het kan best zijn dat er ergens een bug zit.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
SebasHSD
First Poster
Opties
Ik heb nu precies het zelfde probleem, heb je het a kunnen regelen?
krillz43
Pathfinder
Opties

Nee, het is het nummer van mijn vriendin die in mijn Netflix account zit. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemiddag. 

Ervaar je dit ook als je berichten app van Google als standaard berichten app instelt? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes