Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht over melding: Probeer over 1440 minuten weer

(Onderwerp aangemaakt op: 23-04-2022 11:20 AM)
8057 Weergaven
PeggyElst76
First Poster
Opties

Gisteren kreeg ik de melding: probeer over 1440 minuten weer wanneer ik mijn beginscherm wilde ontgrendelen.  Volgens mij heeft mijn telefoon kort daarvoor een update uitgevoerd want toen ik mijn telefoon pakte zag ik dat ik mijn code in moest voeren. Dit ging goed maar toen ik dus vervolgens mijn scherm wilde ontgrendelen kreeg ik niet mijn wachtwoordpatroon te zien maar de melding: probeer over 1440 minuten weer. Een reset doen van mijn telefoon lukte niet. Een zoektocht op google leverde helaas ook geen bruikbare tips op. Vannacht is de telefoon leeg gegaan dus toen ik hem vanochtend weer ging opladen zag ik dat ik opnieuw 1440 minuten moet wachten. Ik heb zojuist twee keer met de klantenservice van Samsung gebeld en ben hier ronduit slecht geholpen. In een notendop: er is niets aan te doen. Ze adviseren me een een harde reset te doen maar dan ben ik alles kwijt. Dan wacht ik liever 24 uur. Maar op de vraag waarom ik deze melding kreeg werd geen antwoord gegeven. om mijn scherm te kunnen ontgrendelen. En omdat vannacht mijn telefoon leeg is gegaan moet ik weer opnieuw 1440 minuten wachten. Zojuist gebeld met de klantenservice. Ze adviseerde me om via find my mobile te ontgrendelen. Dit werkt helaas ook niet. Nogmaals gebeld met de klantenservice en toen ben ik ronduit slecht geholpen. Er werd niet echt op fijne manier meegedacht behalve dan de oplossing van een harde reset maar dan ben ik alle gegevens kwijt. De verbinding werd zelfs ook door hem verbroken. Ben erg teleurgesteld in de slechte service van Samsung. 

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @PeggyElst76, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Is het met de tips van @Patrick, @Moootje & @Willem012 nog gelukt? Kan je anders een schermafdruk of foto delen met ons? Dan kijken we met je mee.

Is het wel gelukt om via Find my Mobile een back-up te maken van je telefoon?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Members_hgnSBlW
Journeyman
Opties

Als je mobiel steeds her-opstart en/of de boodschap van de 1440 minuten geeft; laat je mobiel ophalen door de ophaalservice van Samsung! Bij mij werd mijn mobiel 3 dagen later gerepareerd terug bezorgd. Mij kostte het niets, want ik had nog garantie! Na tijden vooral het gedoe met steeds opstarten de hele dag door, werkt mijn mobiel EINDELIJK NORMAAL! 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Probeer dit eens:

https://nl.androidhow.eu/hoe/hoe-de-cachepartitie-op-samsung-te-wissen-android-10/

Anders is een reset van het toestel de enige optie, als je dat zelf niet lukt kun je dit bij een servicepunt laten doen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Willem012
Navigator
Opties
Goedenavond,

Probeer anders het geheugen te wissen. Dan raak je niks kwijt. Dit doe je door het scherm in te schakelen en dan tegelijk de aan uit knop en volume omlaag ingedrukt te houden tot het scherm zwart wordt en de telefoon zichzelf opnieuw opstart.
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ben je ingelogd via je samsung account?

Dan kun je via de volgende link je schermbeveiliging opheffen en hem weer ontgrendelen:
https://account.samsung.com/accounts/v1/FMM2/signInGate?locale=nl_NL&state=1658202555&goBackURL=http...

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @PeggyElst76, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Is het met de tips van @Patrick, @Moootje & @Willem012 nog gelukt? Kan je anders een schermafdruk of foto delen met ons? Dan kijken we met je mee.

Is het wel gelukt om via Find my Mobile een back-up te maken van je telefoon?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Members_Ctg7GJm
First Poster
Opties

hoe isn dit allemaal afgelopen? omdat ik nu hetzelfde probleem heb met die 1440 minuten wachten

gr jan

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Log even in via de link die ik gedeeld heb en hef je schermbeveiliging (tijdelijk) op.

Members_hgnSBlW
Journeyman
Opties

Servicepunt heb ik niet in de buurt! Ik heb hetzelfde probleem (probeer over 1440 minuten). Harde reset (en herstart) werkt niet. Krijg hetzelfde en staat de teller weer op 1440 minuten.  Ik heb nog NOOIT ZO'N SCHIJT MOBIELE TELEFOON GEHAD. START TIG KEER PER DAG VANZELF OP EN NU HET VOLGENDE PROBLEEM! 

0 Likes
Members_hgnSBlW
Journeyman
Opties

Mijn mobiel wordt niet gevonden. Ben thuis. Niet ergens in Verweggistan, of zo!

Members_hgnSBlW
Journeyman
Opties

Zag ook ergens een 'oplossing', dat ik een bericht op mijn mobiel zou ontvangen! Mijn mobiel is helemaal uit, Helemaal zwart. Kan er HELEMAAL NIETS  meer mee doen! Alleen maar hopen, dat binnen 1440 minuten mijn mobiel weer op de één of andere manier gaat werken!