op 07-09-2023 05:59 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Beste,
Sinds een update kan ik de veilige map niet meer openen op mijn S21. Constant staat de volgende melding in beeld: "ontgrendel uw Veilige map om meldingen te ontvangen van apps in veilige map."
Wanneer ik hierop klik en de veilige map open met het door mij ingestelde figuur en vervolgens de veilige map probeer te openen krijg ik de volgende melding:
"wachtwoord voor veilige map bevestigen"
"voer uw wachtwoord in om uw gegevens in veilige map te herstellen"
Echter heb ik nooit een wachtwoord ingesteld voor deze map. Alleen het figuur. Ik krijg hier niet de mogelijkheid om het figuur te tekenen. Hierdoor lukt het mij dus ook niet meer om de map te openen.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Bij voorbaat dank!
Dominique Harmeling
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
op 14-09-2023 08:09 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Members_brfXNvS, goedemorgen.
Wanneer je een verkeerd wachtwoord of patroon ingeeft, krijg je de mogelijkheid om je wachtwoord te resetten via je Samsung Account (dit dien je vooraf ingesteld te hebben)
Kijk hier voor meer informatie over de Veilige Map: https://bit.ly/2XKLTpa
Groeten,
Martijn
op 07-09-2023 07:03 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 08-09-2023 11:30 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi Dominique, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is het je inmiddels nog gelukt om je Veilige Map te ontgrendelen? Heeft de tip van @Patrick je hierbij nog geholpen? En heb je in de Veilige Map ook ingesteld dat je deze kan resetten met je Samsung Account,?
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 13-09-2023 07:54 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Beste Martijn,
Dank voor jouw antwoord. Het is nog niet gelukt om de map te ontgrendelen. Het gekke is ook dat ik hem eerst gewoon kan ontgrendelen met mijn patroon. Vervolgens gaat de telefoon vanzelf terug naar het startscherm. Daarna zoek ik opnieuw de veilige map op en open deze, en dan komt het scherm met "wachtwoord voor veilige map bevestigen. Voer uw wachtwoord in om uw gegevens in veilige map te herstellen".
Ten eerste snap ik niet waarom er iets hersteld moet worden als ik zelf niks gedaan heb met de app. Ten tweede staat er in het instellingen menu van de veilige map dat mijn map beveiligd is door een patroon, niet door een wachtwoord.
Wanneer ik wel alle mogelijke wachtwoorden probeer kan ik alsnog niet inloggen. Ik denk echt dat er een soort storing in zit..
Ten slotte: hoe kan ik de map resetten vanuit mijn Samsung? En verlies ik de inhoud dan niet? Ik wil de bestanden graag bewaren.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Dominique
13-09-2023 07:58 AM - bewerkt 13-09-2023 08:00 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Wanneer je geen toegang hebt tot de Veilige Map en je hebt niet ingesteld om het wachtwoord van de Veilige Map te resetten met je Samsung Account ben ik bang dat je de gegevens verloren zullen gaan. Zelf heb ik bij de Veilige Map ook meerdere inlog opties ingesteld, naast het patroon heb ik ook de Biometrie ingeschakeld.
Je kan het nog proberen door je telefoon eens opnieuw op te starten 😇
Groeten,
Martijn
op 13-09-2023 07:05 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ik heb hetzelfde plaatje als jij hierboven hebt gezet, achter patroon staat: gekozen vergrendeltype. Als ik op wachtwoord klik vraagt hij om een wachtwoord in te stellen, die bestaat dus nog niet. Volgens mij klopt er dus iets niet.
Ik heb resetten vanuit samsung account ook aan staan. Hoe doe ik dat? Verliest het apparaat dan niet de inhoud uit de map?
Alvast bedankt.
op 13-09-2023 07:10 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Wanneer ik een nieuw wachtwoord instel is dat nog steeds niet het wachtwoord waarmee ik de map kan openen..
op 14-09-2023 08:09 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @Members_brfXNvS, goedemorgen.
Wanneer je een verkeerd wachtwoord of patroon ingeeft, krijg je de mogelijkheid om je wachtwoord te resetten via je Samsung Account (dit dien je vooraf ingesteld te hebben)
Kijk hier voor meer informatie over de Veilige Map: https://bit.ly/2XKLTpa
Groeten,
Martijn
op 14-09-2023 10:55 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
hi Martijn,
Dankjewel voor je antwoord. Hoe vaak ik het wachtwoord ook "verkeerd" in typ. Ik krijg geen melding om mijn wachtwoord te resetten. Iets lijkt er dus niet te kloppen..
op 15-09-2023 09:20 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken