Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

UHQ Upscaler

(Onderwerp aangemaakt op: 23-04-2022 03:15 PM)
4024 Weergaven
Gerjanne
Voyager
Opties
Goedenmiddag hoe kan ik mn UHQ Upscaler aanzetten op mn S20 van alles geprobeerd maar krijg hem niet aan hoop op wat tips van julllie.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je een setje oortjes of een koptelefoon aangesloten die dit ondersteund?

Dit is een functie die enkel werkt als er oortjes of een koptelefoon is aangesloten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je een setje oortjes of een koptelefoon aangesloten die dit ondersteund?

Dit is een functie die enkel werkt als er oortjes of een koptelefoon is aangesloten.
Gerjanne
Voyager
Opties
Ja heb de akg oortjes maar aangesloten maar werkt niet van alles al geprobeerd
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan ondersteunen deze oortjes de functie niet. Je zou kunnen overwegen om een beter setje aan te schaffen.

Naar mijn mening is dat hele uhq een gimmick je hebt het niet nodig. Je geluid zal er ook niet aanzienlijk beter van worden. Je kunt beter gewoon een setje oortjes of een koptelefoon van hoge kwaliteit kopen.
Mild_spook
First Poster
Opties
De oordopjes moeten bedraad zijn anders werkt het niet
Eddie P
Student
Opties

Hoi,

Wanneer ik online muziek luister doe ik dat met Tidal Max in de UAPP app (Usb Audio Player Pro App). Mijn telefoon is bekabeld aangesloten op mijn smart tv met een USB hub waar ik een Chromecast (de witte versie met afstandsbediening) en een Dragonfly Cobalt op aangesloten heb. Ik cast de muziek naar mijn router-bekabelde smart tv die met een coax audiokabel aan mijn stereo installatie verbonden is en zo de muziek in Hires Audio afspeelt over mijn vloerstaande speakers. 

Om nu terug te komen op het onderwerp: op mijn telefoon (Samsung S21) is het blauwe lampje van de UHQ upscaler dan altijd aan, ongeacht of ik over mijn speakers of over mijn koptelefoon muziek luister. 

Eddie P
Student
Opties

0 Likes