Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon permanent vergrendeld?!

(Onderwerp aangemaakt op: 23-02-2023 08:13 PM)
4880 Weergaven
Rob_V
Student
Opties

Beste,

Ik kon gisterenmiddag ineens mijn telefoon niet ontgrendelen via het patroon. Ik wist 100% dat het het juiste patroon had.

Maar na een aantal pogingen is mijn telefoon "permanent vergrendeld". Ik kan er nu helemaal niks meer mee dan noodoproepen doen en gebeld worden. Ik ben gewend om eerst nog wel een melding te krijgen dat je 30 seconden moet wachten voordat je weer mag proberen.

Niks blijkt te werken om deze fout van Samsung (het patroon was namelijk goed, softwarematig van Samsung zat de fout) te kunnen herstellen. Soft reset, Find my Phone. Harde reset werkt niet eens. 

Ben bij de service center geweest in Breda, maar blijkbaar is mijn 'telefoon' nu verloren en totaal onbruikbaar geworden.

Is er een manier om foto's van de telefoon af te halen als deze daadwerkelijk oud ijzer is geworden? Hetzij telefoon kapot maken en "harde schijf" omzetten zoals bij een PC kan. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Je kunt je toestel aanmelden voor de ophaalservice > https://bit.ly/2jwV3SJ

Hierbij zal wel alle data verloren gaan. Hierna is het toestel weer bruikbaar.

Ik zou als ik jou was even op het XDA Forum kijken want er zijn wel mogelijkheden om de data te redden.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Je kunt je toestel aanmelden voor de ophaalservice > https://bit.ly/2jwV3SJ

Hierbij zal wel alle data verloren gaan. Hierna is het toestel weer bruikbaar.

Ik zou als ik jou was even op het XDA Forum kijken want er zijn wel mogelijkheden om de data te redden.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Members_b3WQUXX
First Poster
Opties

hallo 

Ik zou proberen om via https://smartthingsfind.samsung.com/ te doen. Hier moet je inloggen met je samsung account. Als je verbonden bent kun je als het goed is recht van het scherm verschillende opties te kiezen. Hier kun je ook een backup maken

Wennot33
Student
Opties

Hallo,

Mag ik vragen of bovenstaand inmiddels is opgelost en hoe?

Vanmorgen had ik namelijk precies hetzelfde probleem en tot nu toe geen oplossing...

Ik heb ook zeker weten niets gewijzigd aan mijn patroon.

Ik woon in Limburg en was eigenlijk niet van plan naar een Samsung centre ergens 2 uur hiervandaan te gaan.

Harde reset lukt ook niet.

Groetjes Wendy

0 Likes
Rob_V
Student
Opties
Dag Wendy, service center kon niks betekenen. Is opgehaald en met nieuw moederbord erin doet ie het weer. Was systeemfoutje.
Wel alle data kwijt..
Wennot33
Student
Opties

Bedankt voor je reactie, zal hem laten ophalen.

lien15
First Poster
Opties
Ik heb ook het zelfde aan de hand ...weet iemand wat de kosten zijn als het apparaat wordt gereset ??? En opgehaald???
0 Likes
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Hi @lien15, goedenavond. 

Als het toestel nog binnen de garantieperiode valt en het een systeemfout is, zullen er geen kosten aan verbonden zitten. Let wel op, als er gebruikersschade op het toestel vastgesteld wordt, zullen er wel kosten aan verbonden zitten, gezien wij toestellen altijd weer repareren tot nieuwstaat. Je kunt jouw toestel aanmelden via onze website: Reparatieservice | Aanmelden | Samsung Nederland Laat even weten of het zo lukt!

Groeten, 

Tessa

0 Likes