Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Uitbetaling 100€ cashback vertraagd.

(Onderwerp aangemaakt op: 30-06-2021 09:11 PM)
724 Weergaven
NicoleProp
Journeyman
Opties

Ik heb 2 juni de mail gekregen dat  samsung akkoord was  en ik aan alle voorwaarden had voldaan , ik binnen 7 dagen  de 100 euro cashback zou krijgen na aankoop van een ultra 21.Echter nooit iets ontvangen..al 4 x gebeld en krijg alleen maar te horen dat het overgemaakt zou zijn.En raden me aan iets langer te wachten..zelfs na nu bijna 4 weken nog geen 100 euro  op de rekening terug gestort.na 4 x bellen  geeft  het promoteam het over aan de afdeling interne, want aangezien  geregistreerd staat dat het bedrag is uitbetaald kunnen zij verder niks meer doen.. afdeling interne is meer dan week geleden ingeschakeld en  vervolgens hoor ik helemaal niks meer.ben nu toch echt boos en wil gewoon het geld waar ik recht op heb

0 Likes
17 Antwoorden
Pepijnk171
Pioneer
Opties
Weet je 100% zeker dat je juiste rekening hebt opgegeven?
0 Likes
NicoleProp
Journeyman
Opties
ja want heb ik tijdens de 1e 2 telefoontjes met de medewerker gecheckt
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Post je registratienummer even 👍🏼
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
NicoleProp
Journeyman
Opties
nld3579863gnnxx is registratienr.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @NicoleProp,

Het bedrag is inderdaad 02 Jun 2021 08:29 overgemaakt.

Ik wil je daarom vragen om contact op te nemen met je bank om te kijken waar het mis is gegaan en hoor graag wat daaruit is gekomen 👍

rsz-846676
0 Likes
NicoleProp
Journeyman
Opties
ja dat antwoord krijg ik steeds weer..sns bank is al gebeld en zij geven aan dat er niets ontvangen is . ze hebben geen overboeking ontvangen . ik heb ook al schermafbeeldingen beschikbaar als bewijs dat er niets is overgemaakt . Waar kunnen die als bewijs naar toe gestuurd worden???
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, duidelijk. Je mag de screenshots via een privebericht naar mij toesturen.

Dit doe je door bovenin op je profielfoto te drukken en en bij 'Berichten', mijn naam in te voeren 👍

rsz-846676
0 Likes
NicoleProp
Journeyman
Opties
hallo, heb niks meer gehoord , zijn de screenshots ontvangen en is er al duidleijk waar het mis is gegaan? tot op heden mijn 100 euro cash back niet mogen ontvangen 🤬😔
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @NicoleProp,

Ik ga er wederom voor je achteraan. Ik heb je mail inderdaad ontvangen, maar is beland in mijn spamfolder.

Ik houd je op de hoogte! 👍

rsz-846676
0 Likes