Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

premium sms service werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 30-06-2021 07:09 PM)
685 Weergaven
krillz43
Pathfinder
Opties

Hallo

Ik heb een netflix abonnement en kan mijn telefoon nummer niet verifiëren omdat er een instelling  in mijn s20+ niet werkt nl. bij Premium sms-services gebruiken staat daar te lezen: apps kunnen niet premium sms-services gebruiken. Hoe komt dit? 

0 Likes
16 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemiddag, zou je hiervan een screenshot kunnen plaatsen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
krillz43
Pathfinder
Opties

Screenshot_20210630-184118_Settings.jpg

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Instellingen > apps > 3 puntjes bovenaan > speciale toegang > hier vind je dat premium sms gebeuren. Kom je er verder uit zo?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
krillz43
Pathfinder
Opties

 Nee, ik kom er niet uit. Er staat daar niks wat ik zou kunnen aanvinken. Allow , not allow, .. daar staat er niet. Ik heb nooit een instelling veranderd. In de BASE shop had die vent dat wel bij zijn s10 Plus. Bij de S20 Plus staat er niks. Wss is dat een veiligheid . Ben ik dus niks mee want voor Netflix heb ik die sms nodig. 

0 Likes
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je telefoon stuurt in dit geval toch geen sms naar netflix maar netflix naar jou telefoonnummer? 
Lijkt mij niet dat instellingen van je telefoon daar invloed op hebben. Behalve als je bepaalde nummers geblokkeerd hebt in je SMS instellingen.

Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb je misschien een sceeenshot van die SMS, het zou best een nep SMS kunnen zijn namelijk.. phishing.
Netflix heeft hier nog nooit via SMS moeten verifiëren namelijk.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb je de klantenservice van netflix al eens gesproken?

https://www.netflix-nederland.nl/faq/hoe-neem-ik-contact-op-met-netflix/
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
krillz43
Pathfinder
Opties

zou een extra veiligheid zijn van de s20+. Om phishing tegen te gaan, of facturen te krijgen van zaken waarvoor je je niet aangemeld hebt. Voor netflix heb ik de cijfercode in die sms nodig om mijn telefoonnummer te verifiëren om 'als ik ooit mijn wachtwoord kwijt ben' dit zo te kunnen opvragen. 

0 Likes
krillz43
Pathfinder
Opties

Ja, die kennen er niks van en verstaan ook niet waarom het niet werkt. 

Ik heb dan maar het telefoonnummer van mijn vriendin ingevoerd en die ontving wel die code om te verifiëren. Ligt dus wel degelijk aan mijn s20+ en die aangescherpte veiligheid in het toestel;