Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Notification styles in whatsapp probleem

(Onderwerp aangemaakt op: 09-03-2019 07:24 PM)
819 Weergaven
Elessar1987
Explorer
Opties

Ik heb een probleem met de notifications van whatsapp. Op mijn S8 (ook met ONE UI) had ik kleine notifications boven in mijn scherm als ik een nieuw bericht kreeg. Nu zijn het enorme notifications. Ik kan dan of helemaal geen notification krijgen of die grote. Kleinere werken niet. Iemand anders met hetzelfde probleem die een oplossing gevonden heeft? 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Elessar1987,

 

Waarschijnlijk bedoel je Edge Lighting. Ga hiervoor naar Instellingen >> Edge screen >> Edge lighting en wijs WhatsApp (en andere apps waarvan je dit effect wilt) toe aan de apps die deze pop-upjes krijgen. Je kunt de stijl hier ook nog helemaal aanpassen.


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Elessar1987,

 

Waarschijnlijk bedoel je Edge Lighting. Ga hiervoor naar Instellingen >> Edge screen >> Edge lighting en wijs WhatsApp (en andere apps waarvan je dit effect wilt) toe aan de apps die deze pop-upjes krijgen. Je kunt de stijl hier ook nog helemaal aanpassen.


kevin-sig
0 Likes
Elessar1987
Explorer
Opties

Nee, ik bedoel de notifications die bovenin het scherm komen waarin je ook een preview van het bericht krijgt. Voorheen waren die heel dun. Nu neemt het echt 1/3e van het scherm in. Heel irritant. 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
En heb je bovenstaande methode geprobeerd? Dat is namelijk precies wat Edge Lighting doet.

kevin-sig
0 Likes
Elessar1987
Explorer
Opties

Ik zie het nu! Dankjewel :smiling-face: 

0 Likes
Brandtair
Pioneer
Opties

Heeft dit ook daadwerkelijk gewerkt? Want de juiste instellingen bij mij halen voor Whatsapp niks uit.

0 Likes
Elessar1987
Explorer
Opties

Bij mij wel inderdaad

0 Likes