Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen geluid bij video na versturen via WhatsApp

(Onderwerp aangemaakt op: 08-07-2023 03:05 PM)
828 Weergaven
ABasturk93
Apprentice
Opties
Goedemiddag,

Ik ervaar al enige tijd bij het versturen van video's op mijn telefoon geen audio hebben.
Het gaat over het sturen via WhatsApp.
De video's heb ik niet bewerkt en zijn op mijn telefoon zelf gewoon met geluid.

Enkel wanneer ik ze via WhatsApp stuur zijn de video's voor de ontvanger niet te horen en ook ik heb dan ook geen geluid bij de video.

Update 9 juli: Het gaat om video's die gemaakt zijn met een digitale camera, voorheen was er geen probleem, maar deze worden dus nu oznder geluid verstuurd iedere keer.
0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedenavond,

Dit is een bug en dit zul je moeten aankaarten bij de ontwikkelaars van Whatsapp. Dus je zult hun een bericht moeten versturen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
ABasturk93
Apprentice
Opties
Dankjewel voor het bericht.
Ik heb ze een bericht gestuurd en we proberen er tussenuit te komen. Ik had whatsapp al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en dat hielp ook niet.
Ze vragen nu of ik een video kan sturen met het probleem.
Ik hoop dat ze er snel uit zijn :smiling-face:
0 Likes
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Wellicht heb je iets aan dit artikel: https://androidnature.com/fix-no-sound-on-whatsapp-video/
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Je kunt AZ sceeenrecorder downloaden uit de Playstore om een video van je scherm te maken👍
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Mpiotrek
Journeyman
Opties
Ik had dit ook in verleden en inderdaad dit is een problem met What's App. ik dacht dat Whats App had problemen met HEVC videos. Probeer maar ook HEVC uit te schakelen. Soms editing videos helpt ook
ABasturk93
Apprentice
Opties
Ik dacht eerst dat het om alle alle video's ging, maar de video's gemaakt met mijn eigen toestel doen het wel, alleen de video's die ik met mijn digitale camera hen opgenomen doen het Ineens niet. Bedankt voor de tip, ik zal kijken of het lukt.