Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid automatisch uit

(Onderwerp aangemaakt op: 07-07-2023 10:14 AM)
1344 Weergaven
PepeWilliam
First Poster
Opties
Op mijn Samsung s21 FE gaat zsinds vanmorgen opeens het geluid automatisch uit zodra ik muziek luister via mijn bedrade koptelefoon. Ik probeer diagnoses uit te voeren, maar dat werkt niet. 
Nog nooit eerder dit probleem gehad. Heeft iemand een tip?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@PepeWilliam 

Als je de knop uitschakelen even vasthoudt zie je een knop voor Veilige Modus of Veilige Stand verschijnen. Hiermee kan je dan achterhalen of dit wordt geactiveerd door een app van derden. Omdat je aangeeft dit niet te ervaren na een herstart is de kans erg groot dat een andere app dit veroorzaakt. 

Maak je ook gebruik van eenlauncher of thema?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Controleer of je een routine hebt om het geluid uit te schakelen wanneer een bedrade hoofdtelefoon is aangesloten.

Een andere reden kan zijn dat de bedrade hoofdtelefoon niet werkt. Heb je het al geprobeerd met een andere bedrade koptelefoon? Of probeer het met een andere gsm.

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @PepeWilliam, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon verder up--2-date? Wat voor geluiden worden er precies uitgeschakeld? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
PepeWilliam
First Poster
Opties
Hoi Martijn,

Het lukt me niet om mijn telefoon op te starten in veilige modus. Het stappenplan lijkt niet te werken.
Als ik mijn telefoon uitschakel en opnieuw opstart, gaat het goed met het geluid. Maar dat moet ik dus nu steeds doen wanneer ik muziek wil luisteren via een bedrade koptelefoon, niet echt ideaal.
Verder is mijn telefoon helemaal up to date.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

@PepeWilliam 

Als je de knop uitschakelen even vasthoudt zie je een knop voor Veilige Modus of Veilige Stand verschijnen. Hiermee kan je dan achterhalen of dit wordt geactiveerd door een app van derden. Omdat je aangeeft dit niet te ervaren na een herstart is de kans erg groot dat een andere app dit veroorzaakt. 

Maak je ook gebruik van eenlauncher of thema?

Groeten,

Martijn

0 Likes
PepeWilliam
First Poster
Opties
Nee ik gebruik geen launcher of thema. Veilige modus is gelukt, dankje. Maar wat ik vervolgens zou moeten doen/zien is me een beetje onduidelijk.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Blijven de geluiden wel ingeschakeld staan wanneer je dit in de Veilige Modus probeert? Dit is een stand die opstart zonder apps van derden, zo kunnen we achterhalen of dit vanuit een andere app wordt geactiveerd. 

Groeten,

Martijn

0 Likes