Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

LED cover view S20+ werkt niet meer na update

(Onderwerp aangemaakt op: 31-12-2020 10:48 AM)
4988 Weergaven
Walkmoon62
Apprentice
Opties
Na de software update van vorige week ontvang ik geen meldingen meer op de LED cover view. Voor die tijd deed hij het prima. Alleen de klok wordt nog weergegeven. Zijn er meer mensen met dit probleem en heeft iemand een oplossing?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hopelijk zal dit met een nieuwe update worden opgelost. Zelf heb ik een S20 Ultra met ook de LED view cover en de update naar Android 11. Ik heb zelf geen issues hiermee en krijg ook de meldingen binnen. Je geeft aan al een hoop mogelijkheden en opties te hebben geprobeerd, helaas zonder resultaat, heb je je telefoon ook al eens terug gezet naar de fabrieksinstellingen? Maak wel eerst een back-up van je telefoon maar zet deze niet direct terug.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
17 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Zou je het toestel eens uit de led cover willen halen en dan het toestel herstarten in veilige modus en dan toestel weer in de cover.  Krijg je hier andere resultaten?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Walkmoon62
Apprentice
Opties
Ik heb het geprobeerd, maar ik ontvang nog steeds geen melding.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Walkmoon62,

Welkom op de Community.

Kun je eens in de Galaxy Store kijken of daar eventueel updates klaarstaan voor plugins van de Cover?

rsz-846676
0 Likes
Walkmoon62
Apprentice
Opties
Hoi Bruce, ik heb in de Galaxy store gekeken, naar er staan geen updates voor de Cover. Het is vreemd en jammer want ik heb juist de Cover bij de S20+ gekocht omdat ik hem zo handig vond toen ik de s9+ nog had.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Walkmoon62, goedemiddag.

Als je gaat naar Instellingen > Geavanceerde functies > Accessoires, is de cover dan wel zichtbaar? En heb je ook apps gekoppeld aan bepaalde symbolen?

Groeten,

Martijn

0 Likes
edith46
First Poster
Opties

Op een andere site vond ik als antwoord: de apps, zoals WhatsApp, hebben zelf gezorgd dat het niet meer werkt via de Led view covers; meldingen van Messenger-berichten doen het nog wel

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Als je gaat naar Instellingen > Geavanceerde functies > Accessoires > Ledpictogram-editor > Aangepast, hier kun je zelf een symbool tekenen en contacten of apps koppelen. ook voor Whatsapp kun je een symbool tekenen of zelf uitkiezen om een melding op de cover te zien 😉

Groeten,

Martijn

Walkmoon62
Apprentice
Opties
Hoi Edith, dat heb ik inderdaad ook gelezen, maar ik krijg helemaal geen meldingen te zien, ook niet van Messenger of andere apps. Voorheen, voor de laatste back-up, kreeg ik ze nog wel.
0 Likes
Walkmoon62
Apprentice
Opties
Hoi Martijn, die optie heb ik ook gebruikt, maar ik ontvang helemaal geen meldingen meer op de Cover. Ik heb diverse apps gekoppeld aan de Cover, maar helaas werkt hij niet meer😕.
0 Likes