op 24-11-2022 09:20 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 28-11-2022 01:21 PM
op 28-11-2022 01:25 PM
Dat kan ik zo afstand niet beoordelen. Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
op 28-11-2022 03:06 PM
op 09-11-2024 03:00 PM
Ik heb hetzelfde. En dat gebeurd als ik een ikoontje wil verplaatsen.. Ik sleep het dan naar bijv pagina 1.. op t scherm..Maar op de andere pagina blijft het dan gewoon staan.. Zo wordt het wel druk en ik wil weten hoe we dat kunnen aanpassen oftewel de overbodige weg krijgen..Je moet toch je telefoonscherm kunnen inrichten zoals jij het wilt.. Naar instellingen, apps en wissen heb ik gedaan.. Toen had ik van alles 1, zoals het hoort.. En toen wilde ik whatss app op 1 zetten maar die andere staat er dus ook nog en als ik die wil verwijderen gaat de andere mee.... Heel irritant..
op 09-11-2024 04:18 PM
Ik heb hetzelfde. En dat gebeurd als ik een ikoontje wil verplaatsen.. Ik sleep het dan naar bijv pagina 1.. op t scherm..Maar op de andere pagina blijft het dan gewoon staan.. Zo wordt het wel druk en ik wil weten hoe we dat kunnen aanpassen oftewel de overbodige weg krijgen..Je moet toch je telefoonscherm kunnen inrichten zoals jij het wilt.. Naar instellingen, apps en wissen heb ik gedaan.. Toen had ik van alles 1, zoals het hoort.. En toen wilde ik whatss app op 1 zetten maar die andere staat er dus ook nog en als ik die wil verwijderen gaat de andere mee.... Heel irritant..
op 12-11-2024 12:42 PM
Halo @Hetty57,
Bedankt voor jouw bericht. Wanneer de issue nog aanwezig is wanneer alles up-to-date is kunnen wij ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU
Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 26-04-2025 06:54 AM
op 26-04-2025 12:52 PM
Het is ook bijzonder gebruiksonvriendelijk...wat jij voorstelt is nodig..
gr Hetty
een maand geleden
Hallo @mcmanoe,
Bedankt voor jouw feedback hierover. We waarderen jouw mening. Je kan via de Members-app een foutrapport hierover indienen. Jouw klacht hierover is dan intern bij ons bekend. . Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.
Je kan ons gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.
Met groet,
Ajay