Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Krijg dubbele pictogrammen van apps op mijn startscherm

(Onderwerp aangemaakt op: een maand geleden)
448 Weergaven
aveetje
Explorer
Opties
Ik krijg steeds neer dubbele pictogrammen van apps op mijn telefoon. Indien ik er op klik, verwijder. Zijn ze ook allemaal weg.
Het zijn geen "vreemde" apps. Dus what's app, messenger, spotify etc 

Indien ik een app versleep van bv scherm 3 naar 1e verdubbelt deze ook. 
Doe ik dit, zelf fout, of is het malware? 
En hoe los ik dit op? 

Vgr
Ave

0 Likes
28 Antwoorden
aveetje
Explorer
Opties
Zeker. Via bellen met jullie zou ook nog kunnen toch? Fijne ervaring mee.

En weet je ook waarom ik ineens geen cache meer kan legen?.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dat kan ik zo afstand niet beoordelen. Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
aveetje
Explorer
Opties
🙏
Hetty57
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde. En dat gebeurd als ik een ikoontje wil verplaatsen.. Ik sleep het dan naar bijv pagina 1.. op t scherm..Maar op de andere pagina blijft het dan gewoon staan.. Zo wordt het wel druk en ik wil weten hoe we dat kunnen aanpassen oftewel de overbodige weg krijgen..Je moet toch je telefoonscherm kunnen inrichten zoals jij het wilt.. Naar instellingen, apps en wissen heb ik gedaan.. Toen had ik van alles 1, zoals het hoort.. En toen wilde ik whatss app op 1 zetten maar die andere staat er dus ook nog en als ik die wil verwijderen gaat de andere mee.... Heel irritant..

0 Likes
Hetty57
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde. En dat gebeurd als ik een ikoontje wil verplaatsen.. Ik sleep het dan naar bijv pagina 1.. op t scherm..Maar op de andere pagina blijft het dan gewoon staan.. Zo wordt het wel druk en ik wil weten hoe we dat kunnen aanpassen oftewel de overbodige weg krijgen..Je moet toch je telefoonscherm kunnen inrichten zoals jij het wilt.. Naar instellingen, apps en wissen heb ik gedaan.. Toen had ik van alles 1, zoals het hoort.. En toen wilde ik whatss app op 1 zetten maar die andere staat er dus ook nog en als ik die wil verwijderen gaat de andere mee.... Heel irritant..

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Halo @Hetty57,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer de issue nog aanwezig is wanneer alles up-to-date is kunnen wij ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
mcmanoe
First Poster
Opties
Kan er voor die dubbele apps niet ergens een duidelijke heldere stapvoorstap handleiding geschreven worden? Ik zet ze nu in 1 tegel, die die ik op mij bovenste schermen heb staan.

Maar sorry hoor. Als ik de tegel weer te lang vasthoud hipt deze weer naar de bovenste scherm.

Wat een ongelovelijk gez... .

Hoe kan ik gewoon 1 level van apps hebben en die in tegels proppen deels die ik niet gebruik en anderen zoals ik het hebben wil en klaar. Mijn telefoon is nu na 2 maanden nog steeds een chaos. Hoezo gebruiksvriendelijk?

En nee ik ben geen digibeet maar van bepaalde software kan ik de logica niet vinden/volgen.
0 Likes
Hetty57
First Poster
Opties

Het is ook bijzonder gebruiksonvriendelijk...wat jij voorstelt is nodig..

gr Hetty

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @mcmanoe,

Bedankt voor jouw feedback hierover. We waarderen jouw mening. Je kan via de Members-app een foutrapport hierover indienen. Jouw klacht hierover is dan intern bij ons bekend. . Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport. 

Je kan ons gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes