Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht cashback actie S21+

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2022 07:49 PM)
295 Weergaven
KuiperT
Explorer
Opties
Goedenavond,

Ik ben al jaren trouwe gebruiker van een Samsung smartphone en vindt normaal gesproken de service ook top. Maar die service is inmiddels ver te zoeken. Begin december heb ik een S21+ gekocht en heb daarbij deelgenomen aan de cashback actie voor €100,00 retour. Op 31 december kreeg ik keurig een mail dat binnen een week het geld gestort zou worden. Maar tot op heden heb ik nog steeds niks ontvangen. Ik ben nu al bijna 4 weken bezig en ik krijg het niet voor elkaar.Via Messenger is mij bevestigd dat alles klopte, ook mijn reknr. En het was echt overgemaakt, dus ik moest maar bij de bank navraag doen. De bank ziet me aankomen! Meerdere keren uitgelegd dat ik zonder bewijs niks bij de bank voor elkaar krijg, maar via Messenger werd dat maar niet begrepen. Uiteindelijk maar gebeld en die medewerker begreep gelukkig dat ik een betaalbewijs nodig had. Maar ondanks meerdere contacten daarna heb ik nog steeds geen uitbetaling gezien en ook geen betaalbewijs. Hoe moeilijk kan het zijn!! Weet iemand misschien hoe je een officiële klacht kunt indienen, want via Messenger en telefoon kom ik geen steek verder. Alvast bedankt.
0 Likes
9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedenavond,

Als je je registratienummer even plaatst dan laat ik het uitzoeken voor je 👍🏼het zou wel mooi zijn als die cashback in orde gemaakt kan worden lijkt mij.
Is ook een stuk leuker dan een klacht indienen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
KuiperT
Explorer
Opties
Goedenavond Patrick,

Bedankt voor je reactie. En inderdaad heb ik liever de uitbetaling dan een ingediende klacht. Mijn registratienummer is NLD5035447JCPJJ. Alvast bedankt voor de hulp!
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Dan gaan we ons best doen om die klacht te voorkomen 😁 Ik heb je topic onder de aandacht van de Community Manager gebracht, dus als hij morgen wakker word en aan het werk gaat zal die het zien 👀
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
KuiperT
Explorer
Opties
Dank je wel!
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @KuiperT 

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat mijn collega de vraag voor een betaalbewijs heeft uitgezet bij mijn collega's van de promotieafdeling, omdat het een stuk drukker is kan het wel iets langer duren voordat je hier een terugkoppeling op krijgt.

Ik heb vanaf mijn kant m'n collega's ook gevraagd naar een schermafdruk van het betaalbewijs en zodra ik deze heb ontvangen of een andere terugkoppeling sturen we je ook een berichtje.

Onze excuses voor de vertraging en het ongemak.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
KuiperT
Explorer
Opties
Goedemorgen Martijn. Bedankt voor de terugkoppeling. Hopelijk volgt het bewijs snel, zodat ik navraag kan doen bij mijn bank. Groet Tessa
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @KuiperT, goedemiddag.

 

Ik heb je en privé berichtje gestuurd met het rekeningnummer vanwaar de betaling is gedaan, heb je deze inmiddels ook teruggevonden?

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
KuiperT
Explorer
Opties
Hoi Martijn. Ik heb geen privé bericht gezien. Waar kan ik dat terugvinden?

Maar aan een rekeningnummer heb ik eigenlijk nog niet veel. Daar kan de bank niet zo veel mee. Ik moet sowieso de daadwerkelijke betaaldatum hebben en het liefst natuurlijk gewoon het betaalbewijs zelf waar alles op staat. Dus rekeningnummer waarvan het is overgemaakt, betaaldatum en rekeningnummer waar het naar toe is gegaan. Dan kan ik echt bij de bank navragen waar het is gebleven.

Groet Tessa
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan met een rekeningnummer in de app nagaan of er betaling is ontvangen. Het rekeningnummer waar het naar toe is gestort is ook degene die je hebt gedeeld met ons.

 

Het privé bericht zal ook in de Inbox staan bij zowel de Community online als bij de Members-app, ik zal je deze nogmaals sturen 😇

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes