Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Inruilactie loop

(Onderwerp aangemaakt op: 29-11-2023 03:53 PM)
284 Weergaven
Members_O87SLZp
First Poster
Opties

Een paar maanden geleden 2 toestellen ingeruild via de inruilactie van samsung volgens die actie en de wettelijke voorwaarden moest ik die 2 toestellen binnen de 7 dagen terug sturen, ik zou denken dat ik dan ook binnen de 7 dagen een email zou krijgen met de verdere te ondernemen stoppen, na 6 dagen niks gehad toch via whatssapp een bericht gestuurd als reactie kreeg ik dat het niet erg was en dat ik weldra gecontacteerd zou worden nog eens een week later 14 dagen ik was het ook moe een serieus bericht gestuurd dat ze hun verplichtingen ook wel moeten nakomen binnen de opgelegde termijn eindelijk reactie dat ze het gingen bekijken en stoppen dingen ondernemen, plotseling kreeg ik op 1 dag 3 mails voor de inruilorder enkele dagen later weer 14 dagen later weer een paar email dat ik dacht wat is dit ??? Ik heb mijn toestellen ook gewoon terug gestuurd aan de hand van die 1ste mail ik heb samsug gecontacteerd gehad maar die kreeg ik plotseling niet meer te pakken, en nu vandaag krijg ik plotseling maanden later een bericht dat ik 4 euro moet betalen omdat ze 1 toestel niet hebben ontvangen 😡 ik ga het gewoon betalen, ik ruil nooit nog iets in, en ik koop nooit nog een samsung ik heb zo veel moeite gedaan langs mijn kant om het goed te laten verlopen maar toch nog de mensen willen kl*ten dan ben ik er klaar mee, ik hoop dat ik langs deze weg iedereen kan waarschuwen om niet mee te doen met de inruilactie want het is uiteindelijk opgezet om mensen te bedriegen, bij mij gaat het maar om 4 euro bij de andere om een paar euro kleine beetjes maken ook veel. 

 

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Het factuurnummer wordt ook vermeld bij de betaling op je bankafschrift 😉 Mocht je toch wel weer overwegen om voor een Samsung telefoon te gaan, stuur mij dan een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) 😇

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemorgen,

Heb je misschien een ordernummer wat je kunt vermelden? Dan kan deze vervelende situatie misschien worden opgelost.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Members_O87SLZp
First Poster
Opties

De ordernummer is 105374 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_O87SLZp, goedemorgen.

 

Goed dat je ons een bericht stuurt. Dit is natuurlijk niet helemaal de bedoeling en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt! Heb je jouw nieuwe telefoon ook via ons aangekocht? Wat het is ordernummer van jouw aankoop? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

 

Groeten,

Martijn
 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_O87SLZp
First Poster
Opties

Ik kan de ordernummer van de aankoop niet meer terug vinden die email is al lang verwijderd en hier op de site of persoonlijk profiel vind ik ook niks terug van mijn eerdere aankopen terwijl ik het wel via hier de samsung site gedaan heb, maar het gaat hier om 4 euro is het die moeite wel waard. Het ongemak neem ik gewoon mee bij mijn volgende aankoop van een nieuw toestel.

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Het factuurnummer wordt ook vermeld bij de betaling op je bankafschrift 😉 Mocht je toch wel weer overwegen om voor een Samsung telefoon te gaan, stuur mij dan een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) 😇

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes