Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon gesprek niet in statusbalk.

(Onderwerp aangemaakt op: 29-11-2023 07:27 PM)
392 Weergaven
ireenp
First Poster
Opties
Als ik iemand bel of gebeld wordt dan zie ik dit gesprek niet in de statusbalk meer op de Samsung S21 plus. Als ik het scherm naar beneden scroll zie ik het gesprek ook niet. 
Alleen als ik van beneden naar boven scroll kom ik in het gesprek om bijvoorbeeld de luidspreker aan te zetten of op te hangen. Wanneer ik dit scherm naar boven veegen hij verdwijnt dan kan ik niks meer. Ik kom dan op geen enkele manier niet meer in het actieve oproepsignaal herm. Ik kan dan bijvoorbeeld ook niet ophangen. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @ireenp ,

heb je de laatste software updates erop? Toestel al eens herstart?

Probeer het eens in de veilige modus:

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/

Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @ireenp ,

heb je de laatste software updates erop? Toestel al eens herstart?

Probeer het eens in de veilige modus:

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/

0 Likes
ireenp
First Poster
Opties
Goedemorgen ik heb daarna een nieuwe update gehad en toen was het nog niet goed maar nu weer een update gedaan op jou advies en nu doet hij het. Super! Dankjewel voor je hulp
0 Likes
ireenp
First Poster
Opties
Ik krijg net ineens wel weer een melding voor een update terwijl ik dat net gedaan heb. Vreemd
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Dat kan inderdaad! Gewoon updaten tot hij bij de nieuwste is. Top dat het weer werkt. Fijne dag.