Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Routines

(Onderwerp aangemaakt op: 21-03-2023 04:55 PM)
542 Weergaven
Visje123
Voyager
Opties
Is er een mogelijkheid om een aaneensluitend 14-daags schema in te stellen, dat mij om de dag herinnert aan een actie op een bepaald tijdstip. Een week heeft een oneven aantal dagen. Derhalve de noodzaak van een doorlopend 14-daags schema om opeenvolgende dagen te voorkomen.
De mogelijkheid van twee routines (1× even en 1× oneven dagen) die dan om de week automatisch zouden moeten werken, heb ik niet kunnen ontdekken.
Voordat ik een feedback ga versturen, zou ik graag willen weten of er nog andere mogelijkheden zijn.
Bij voorbaat bedankt voor het meedenken.

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Als je een herinnering wil voor iets kan dat gewoon in de agenda. Je zal dan in dit geval, voor het gemak wel even meerdere aan moeten maken. 

voorbeeld:

Je zet je herinnering er op een maandag in en zet herhalen op elke 2 weken (stel ook even je meldingen in hoe je ze wil).  dit doe je dan ook voor de woensdag, vrijdag en zondag. dan de week er na doe je dit zelfde voor de dinsdag, donderdag en zaterdag. en voilla

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Visje123, goedemiddag.

Je kan een routine of stand instellen die wekelijks of dagelijks terug dient te komen, het is niet mogelijk om hier een soort schema van te maken voor een periode van 14 dagen wel kan je bijvoorbeeld kiezen om 2 routines om en om in te stellen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Als je een herinnering wil voor iets kan dat gewoon in de agenda. Je zal dan in dit geval, voor het gemak wel even meerdere aan moeten maken. 

voorbeeld:

Je zet je herinnering er op een maandag in en zet herhalen op elke 2 weken (stel ook even je meldingen in hoe je ze wil).  dit doe je dan ook voor de woensdag, vrijdag en zondag. dan de week er na doe je dit zelfde voor de dinsdag, donderdag en zaterdag. en voilla

Visje123
Voyager
Opties
Ja, natuurlijk dat is ook een oplossing, maar wat bewerkelijker, vooral bij wijzigingen. Bedank voor je antwoord.
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Visje123, goedemiddag.

Je kan een routine of stand instellen die wekelijks of dagelijks terug dient te komen, het is niet mogelijk om hier een soort schema van te maken voor een periode van 14 dagen wel kan je bijvoorbeeld kiezen om 2 routines om en om in te stellen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Goedemiddag Martijn,
Dank je nog wel voor je reactie.
Bij 2 routines zit de chronologie van de weekdagen in mijn geval steeds dwars. Bijv.: ma-wo-vr-zo wordt bij " Herhalen" : zo-ma- wo-vr. Al bij eerdere pogingen het schema in 2 routines te plaatsen, liep ik daar steeds tegenaan. Vandaar mijn oproep. Jouw reactie gaf de doorslag om verder te gaan. Eigenlijk was ik er helemaal klaar mee. Eindelijk viel het kwartje: 1 dag in een derde routine opnemen. Zo stom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb. Het hele 14 daags schema zit nu in 3 opeenvolgende routines verpakt en dat werkt prima. Met 3x schakelen valt goed te leven en zorgt voor overzicht. Mijn doel is bereikt dankzij jouw bericht. Veel dank nog hiervoor.
Groeten Visje