Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Routines

(Onderwerp aangemaakt op: 14-03-2024 03:00 PM)
451 Weergaven
rondeblok
Explorer
Opties

Hoe zet ik routines op mijn start scherm? Zie wel bij widgets een routines maar hoe krijg ik daar mijn zelf gemaakte routines in??

0 Likes

10 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

In Instellingen > Vergrendelscherm > Widgets > Routines (klik erin). Hier kunt u maximaal 4 routines toevoegen die op het vergrendelscherm in Routines-widgets worden weergegeven.

Alleen routines die handmatig zijn gestart, kunnen worden geselecteerd voor weergave op het vergrendelscherm.

Screenshot_20240314_161136_Modes and Routines.jpg

Screenshot_20240314_161455_Samsung Internet.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Voor (handmatige) routine op het startscherm:
- long press lege plek startscherm
- kies widgets
- scroll naar Standen en Routines
- kies 1 routine
- kies toevoegen
- nu krijg je de beschikbare (handmatige) routines te zien, waarvan je er 1 kunt kiezen.
- druk op de gewenste routine

Klaar! de routine staat als widget op het startscherm!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Klopt helemaal voor vergrendelscherm... @rondeblok vroeg om startscherm 😁

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Inderdaad, my bad! Ik las de woorden Widgets + Routines en nam het als Lock Screen Routines Widget. 😀

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
rondeblok
Explorer
Opties

Bedankt voor het mee denken en dit klopt wat je schrijft. Maar heb al een paar routines gemaakt die zelf starten op een tijd. Die kunnen dus niet op het startscherm??

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
rondeblok
Explorer
Opties

Bedankt voor het mee denken maar heb al routines gemaakt en die wil ik op het  start scherm zetten heb al begrepen dat alleen handmatige routines daar voor geschikt zijn ??

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Klopt. Automatische routines starten/stoppen ook vanzelf... Zelfs al zouden ze op je startscherm staan kun je ze niet zo maar starten. Eventueel onderbreken zul je via de instellingen moeten doen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Helaas, ja. Alleen de routines die handmatig kunnen worden gestart, kunnen worden geselecteerd om in een widget op het startscherm of vergrendelscherm te verschijnen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
rondeblok
Explorer
Opties

Jammer is makkelijk om een routine te kunnen stoppen en dan niet helemaal in de settings te hoeven gaan.

Bedankt voor het mee denken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @rondeblok,

 

Bedankt voor jouw bericht. Je vermeldt dat long press niet werkt. Is jouw toestel wel helemaal up-to-date. Wij kunnen ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

In Instellingen > Vergrendelscherm > Widgets > Routines (klik erin). Hier kunt u maximaal 4 routines toevoegen die op het vergrendelscherm in Routines-widgets worden weergegeven.

Alleen routines die handmatig zijn gestart, kunnen worden geselecteerd voor weergave op het vergrendelscherm.

Screenshot_20240314_161136_Modes and Routines.jpg

Screenshot_20240314_161455_Samsung Internet.jpg

Oplossing
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Voor (handmatige) routine op het startscherm:
- long press lege plek startscherm
- kies widgets
- scroll naar Standen en Routines
- kies 1 routine
- kies toevoegen
- nu krijg je de beschikbare (handmatige) routines te zien, waarvan je er 1 kunt kiezen.
- druk op de gewenste routine

Klaar! de routine staat als widget op het startscherm!
Oplossing
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Klopt helemaal voor vergrendelscherm... @rondeblok vroeg om startscherm 😁
Oplossing
Neo001
Legend
Opties
Inderdaad, my bad! Ik las de woorden Widgets + Routines en nam het als Lock Screen Routines Widget. 😀
Oplossing
rondeblok
Explorer
Opties

Bedankt voor het mee denken en dit klopt wat je schrijft. Maar heb al een paar routines gemaakt die zelf starten op een tijd. Die kunnen dus niet op het startscherm??

0 Likes
Oplossing
rondeblok
Explorer
Opties

Bedankt voor het mee denken maar heb al routines gemaakt en die wil ik op het  start scherm zetten heb al begrepen dat alleen handmatige routines daar voor geschikt zijn ??

0 Likes
Oplossing
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Klopt. Automatische routines starten/stoppen ook vanzelf... Zelfs al zouden ze op je startscherm staan kun je ze niet zo maar starten. Eventueel onderbreken zul je via de instellingen moeten doen.
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Helaas, ja. Alleen de routines die handmatig kunnen worden gestart, kunnen worden geselecteerd om in een widget op het startscherm of vergrendelscherm te verschijnen.

Oplossing
rondeblok
Explorer
Opties

Jammer is makkelijk om een routine te kunnen stoppen en dan niet helemaal in de settings te hoeven gaan.

Bedankt voor het mee denken.