Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Promotie product niet ontvangen

(Onderwerp aangemaakt op: 05-03-2023 10:55 AM)
455 Weergaven
Jordaan
Student
Opties

Ik kocht vorig jaar een mobiele telefoon van Samsung als onderdeel van een actie waarbij ik een set Samsung Galaxy Buds2 gratis zou krijgen. Het is bijna 6 maanden geleden dat ik me heb aangemeld voor de actie en ik heb de Buds2 nog steeds niet ontvangen. Adviseer, alstublieft? Mijn registratienummer voor de actie is NLD7676554XQJGP.

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jordaan, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat de promotie aanvraag is afgewezen. 

Na controle is gebleken dat het toestel is aangekocht bij een winkelier welke niet deelneemt aan deze promotie. 

Om deel te kunnen nemen aan een promotie aanvraag dien je te voldoen aan bepaalde voorwaarden.

Mijn excuses voor het ongemak!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemorgen,

Wat vervelend dat je ze niet hebt ontvangen. Heb je wel een bevestigings mail ontvangen toen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Jordaan
Student
Opties
Ek heb een email ontvangen waarin staat:

Bij de aanschaf van jouw product heb je ook deelgenomen aan een promotie. Door het succes van deze promotie is het ons helaas nog niet gelukt om jouw promotievoordeel bij je te bezorgen. Wij zijn ermee bezig en proberen het zo snel mogelijk naar je toe te sturen. Bedankt voor je geduld en onze excuses voor deze onverwachte vertraging!
0 Likes
Jordaan
Student
Opties
Dit was in November 2022
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik zal het doorzetten naar de Community manager🙂 Dan kan hij even kijken wat er mis gaat.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Jordaan, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat de promotie aanvraag is afgewezen. 

Na controle is gebleken dat het toestel is aangekocht bij een winkelier welke niet deelneemt aan deze promotie. 

Om deel te kunnen nemen aan een promotie aanvraag dien je te voldoen aan bepaalde voorwaarden.

Mijn excuses voor het ongemak!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes