Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan geen mobiel netwerk vinden

(Onderwerp aangemaakt op: 14-11-2024 04:09 PM)
242 Weergaven
Bas23
First Poster
Opties

Mijn telefoon kan geen mobiel netwerk meer vinden. Wifi is geen probleem. Ik heb al meerdere keren opnieuw opgestart, toegangspunt opnieuw ingesteld, mobiele gegevens staat aan. Ook de sim kaart in een ander toestel gestopt en dan werkt hij wel. De andere simkaart in dit toestel gedaan, en die werkt dan opeens niet.  Het lijkt alsof iets hem tegenhoudt om een mobiel netwerk te zoeken. Als je bij Netwerkoperators een netwerk wil zoeken heb je alleen de optie  "Automatisch selecteren". Als die uitzet zegt hij "Fout bij zoeken netwerken". Iemand enig idee wat er mis kan zijn?

Members_paYyDf0
First Poster
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem. Provider gebeld en mee gechat. Gaan een nieuw simkaartje opsturen, maar denk dat de A33 stuk is. Ik heb nog garantie en mag hem opsturen, maar vind ik eng. Simkaart in oude telefoon, dan doet hij het wel. Mijn man heeft ook de A33 en heeft nergens last van. Idd automatisch selecteren kan je niet uitschakelen. Vannacht was mijn telefoon leeg (getrokken) vanwege zoeken netwerk?? Netwerk ook gerest. Alles nagelopen. Idd fout bij zoeken netwerk. Help

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_paYyDf0,

Bedankt voor jouw bericht. Laat weten of het wel werkt met de nieuwe Simkaart.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_0H3t02u
Apprentice
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem.  Als dat zo blijft,  neem ik een andere telefoon.  Ik woon nl op de grens en moet zelf best vaak switchen van netwerk om zo goedkoper te bellen/internetten. Automatisch is niet handig. Maar sinds een maand kan het niet anders.  Heel lastig dus!

Hoe kan dit dan?

0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Hoi @Members_0H3t02u,

Goed dat je ook een berichtje achterlaat. Heb je de bovenstaande stappen al uitgeprobeerd? Zo niet, dan raad ik je aan om dit vooral nog eventjes te doen. Ik hoor dan graag of dit heeft geholpen.

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes
Members_0H3t02u
Apprentice
Opties

Hoi, ik heb hetzelfde probleem sinds een aantal maanden.  Sim doet het wel in een andere telefoon. Handmatig kan ik dus niks meer selecteren wat heel vervelend is aangezien ik op de grens woon. 

Wat nu?

0 Likes
Members_0H3t02u
Apprentice
Opties

Sorry,  .... en ik heb al 2 resets gedaan. Helpt niks. 

0 Likes
Members_0H3t02u
Apprentice
Opties

Precies hetzelfde hier met mijn A51. Baal ervan.  Ik woon op de grens en veranderde regelmatig het netwerk.  

0 Likes
Members_0H3t02u
Apprentice
Opties

Oh. Blijkbaar had ik al gepost. Hier nog maals ....

0 Likes
Members_0H3t02u
Apprentice
Opties

Ben ik dan

0 Likes
Members_0H3t02u
Apprentice
Opties

Ben ik dan alles kwijt?

0 Likes