Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Issues na Android 12-update

(Onderwerp aangemaakt op: 29-01-2022 07:15 PM)
859 Weergaven
Nkara73
Journeyman
Opties

Na installatie van de upgrade naar Android 12, ervaar ik op mijn S20 FE 5G een aantal problemen. De issues die het duidelijkst zijn betreffen o.a. een batterij die voor je ogen leegloopt, apps zoals als fitbit die crashen of zelfs uit mijn applijst verdwijnen en mijn Gallery klapt eruit zodra ik iets wil delen..heel irritant! Ik heb alles al geprobeerd..opnieuw opstarten, cache legen, gegevens verwijderen maar niks helpt. 

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? 

0 Likes
17 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Faab1911, goedemorgen. 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling van een update. Heb je ook de tips die hier op de Community staan geprobeerd? En heb je ook gekeken of er ondertussen misschien ook een nieuwe update is uitgerold?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
HansDavids
Apprentice
Opties
Ik heb problemen na update Android12 en 0I4 met hoog batterijverbruik, onvolledig keuze uit gallerij en schokkend beeld bij scrollen. Gebeld met Samsung ondersteuning maar wisten niet wat het kon zijn🤦
"Wij kunnen hier niets aan doen, er zal wel iets fout zijn".
Lekker zo'n supportafdeling.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @HansDavids, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dat is natuurlijk niet zoals het hoort wanneer je met ons belt. 

Wat heb je zelf al gedaan om dit te verhelpen? En wat is het typenummer van jouw telefoon? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? 

Kijk hier voor meer informatie over de Veilige Modus: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

0 Likes
HansDavids
Apprentice
Opties
Ik heb de hele dag met een collega van jou over het probleem met de gallerij gechat.
Ben er inmiddels helemaal klaar mee en zwaar agressief. Misschien dat ik morgen een nieuwe poging onderneem.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik denk dat je met @Patrick hebt gechat, hij is een Samsung Maker en net als jij een gebruiker van het forum 😉 Hij is niet in dienst bij ons maar doet dit vrijwillig 💪

Wellicht dat een afspraak voor Hulp op Afstand je verder kan helpen. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: Hulp-op-Afstand

Groeten,

Martijn

HansDavids
Apprentice
Opties
Die heb ik vanmorgen gebeld maar daar werd ik niet veel wijzer van. Na omschrijving van mijn klachten en navraag bij één van haar collega's bleek het niet aan Samsung te liggen en kon niets voor mij doen.. 🤦
Ik had inderdaad gehoopt op "Hulp op afstand".
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @HansDavids

Bedankt voor je berichtje. Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

0 Likes
HansDavids
Apprentice
Opties
Beste Martijn, bedankt voor het advies . Ik heb zojuist het foutrapport verstuurd.